تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
کد خبر : 12952

ناخن های طلایی زندیا بلندترین مانیکور او تاکنون بوده است

ناخن های طلایی زندیا بلندترین مانیکور او تاکنون بوده است

به نظر می‌ رسد هر چند روز یک بار، ما اینجا در حال بررسی نگاه دیگری از تور مطبوعاتی زندیا برای فیلم Dune: Part Two هستیم. در 25 فوریه، زندیا و سایر بازیگران Dune در اولین نمایش مورد انتظار در نیویورک شرکت کردند. در حالی که او با دیگر ستاره‌ ها فلورانس پیو، آنیا تیلور

به نظر می‌ رسد هر چند روز یک بار، ما اینجا در حال بررسی نگاه دیگری از تور مطبوعاتی زندیا برای فیلم Dune: Part Two هستیم. در 25 فوریه، زندیا و سایر بازیگران Dune در اولین نمایش مورد انتظار در نیویورک شرکت کردند. در حالی که او با دیگر ستاره‌ ها فلورانس پیو، آنیا تیلور جوی، تیموتی شالامی و آستین باتلر ژست گرفت، با نگاهی نزدیک به جدیدترین ناخن‌ های زندیا متوجه می شوید که آنها براق‌ ترین و بلندترین ناخن او تا کنون بوده است.

زندایا ناخن‌ هایش را با درخشان‌ ترین رنگدانه‌ های کروم طلایی رنگ کرد. سه بعدی و طلایی بلند.

ناخن‌ های او مربعی شکل و چندین اینچ طول داشتند که توسط ناخن‌ کار داون استرلینگ انجام شد احتمالاً بلند ترین ناخنی که تا به حال روی ستاره دیده‌ شده. رنگ مطابق فوق الذکر، هر یک از ناخن ها فوق العاده براق با روکش طلایی بودند.

او حلقه‌ های طلایی ضخیم را روی تعداد انگشتانش قرار داد و حلقه‌ های متعددی را برای نمایش بیشتر روی هم چید.

مو و آرایش ظاهر او را به پایان رساند. تای سایمون، آرایشگر زندیا، موهای تیره‌ اش را در قسمت میانی پایین انداخته و آن‌ ها را با فرهای حجیم و کرکی که تا پشت او ادامه می‌ یابد، حالت داده است. گریم ارنستو کاسیاس آخرین قطعه پازل بود. لب هایش براق و هیدراته با گونه هایش با رنگ صورتی ملایم مطابقت داشت. کاسیاس در بالای مژه‌های تیره، رنگدانه طلایی درخشان را روی پلک‌ هایش پاشید و تم طلایی ظاهر را به هم گره زدند.

برچسب ها :

ناموجود