تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
کد خبر : 5834

ناخن های صدفی بهترین ترند مانیکور پری دریایی هستند

ناخن های صدفی بهترین ترند مانیکور پری دریایی هستند

احتمالاً تا به حال، جواهرات پری دریایی، لباس‌های پری دریایی و ناخن‌های صدفی براق را دیده‌اید. اما آخرین مد در این روند، ناخن های سه بعدی است که بافت صدف حلزونی یا رنگ های چند رنگ گوش ماهی را تقلید می کند. و جدیدترین افزوده شده به این مجموعه همیشه در حال رشد، هنر ناخن

احتمالاً تا به حال، جواهرات پری دریایی، لباس‌های پری دریایی و ناخن‌های صدفی براق را دیده‌اید. اما آخرین مد در این روند، ناخن های سه بعدی است که بافت صدف حلزونی یا رنگ های چند رنگ گوش ماهی را تقلید می کند. و جدیدترین افزوده شده به این مجموعه همیشه در حال رشد، هنر ناخن الهام گرفته از صدف دریایی است.

بهترین بخش در مورد این روند این است که خود را به تنوع بی پایان دارد. راه های زیادی برای شبیه سازی ناخن های شما به صدف دریایی وجود دارد (زیرا به معنای واقعی کلمه هزاران نوع مختلف وجود دارد که می توانید تفسیر خود را بر اساس آنها انجام دهید). این ترند جا برای همه آنها و بیشتر دارد.

می‌توانید یکی از مرمرهای را صدف حلزونی داشته باشید، در حالی که مرمرهای دیگر می‌توانند دارای گرایش‌هایی باشند که با صدف‌ها مطابقت دارند، مانند دونات لعاب‌دار، قطره شبنم، کروم، تزئین‌شده با مروارید، تزئین شده صدف کوچک یا به معنای واقعی کلمه هر چیزی که دلتان می‌خواهد که فکر می‌کنید زیبا به نظر می‌ رسد. دریا به اندازه ای است که با صدف دریایی سه بعدی جفت شود.

چگونه ناخن های صدفی سه بعدی داشته باشیم؟

برای شروع، شما یک رنگ پایه که در لایه های شفاف لهستانی بدرخشد تا جلوه پوسته شفافی داشته باشد را انتخاب کنید. ما توصیه می کنیم به دنبال رنگ صدفی یا پری دریایی مانند آبی ملایم، اسطوخودوس، صورتی یا سبز باشید اما احتمالات بی پایان هستند.

با یک برس فوق العاده نازک از نوک ناخن خود شروع کنید، با ژل یک خط مستقیم از وسط ایجاد کنید. در این مرحله، ژل باید یک برآمدگی خطی شکل ایجاد کند. شما نباید به پوشاندن کل ناخن ادامه دهید. در عوض، خطوط نیمه موازی با خط مرکزی ایجاد کنید که از نوک شروع می شود و کمی به صورت مورب جریان می یابد تا به خط مرکزی در پایه برسد. سپس، این مرحله را در دو طرف مرکز تکرار کنید تا زمانی که 4 تا 5 خط روی ناخن‌های خود داشته باشید، هر کدام جداگانه اما در پایه قرار می‌گیرند.

خب اینجا واقعاً جایی است که روند سرگرم کننده و فردی می شود، با امکانات بی پایان. شما می توانید با یک تاپ کت براق یا فقط شفافشروع کنید. سپس، پس از انتخاب و اعمال لایه رویی، می توانید مروارید یا سنگ های قیمتی را در پایه اضافه کنید یا حتی بیشتر ماجراجویی کنید و آنها را در بالای ناخن اضافه کنید. سپس، شما ناخن های سه بعدی زیبا دارید که شایسته هر پری دریایی است.

برچسب ها :

ناموجود