تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۴۰
کد خبر : 6442

ناخن های صدفی سلنا گومز پیشتاز ترندهای تابستانی خواهند بود

ناخن های صدفی سلنا گومز پیشتاز ترندهای تابستانی خواهند بود

سلنا گومز ممکن است اولین زن پرطرفدار در اینستاگرام باشد، اما او هنوز هم مانند هر دختر دیگری عکس های خود را در شبکه های اجتماعی خود منتشر می کند. آخرین عکس های او که در 29 جولای منتشر شد، گومز را در چند ماه گذشته در حال لذت بردن از شام، مسافرت با دوستان

سلنا گومز ممکن است اولین زن پرطرفدار در اینستاگرام باشد، اما او هنوز هم مانند هر دختر دیگری عکس های خود را در شبکه های اجتماعی خود منتشر می کند. آخرین عکس های او که در 29 جولای منتشر شد، گومز را در چند ماه گذشته در حال لذت بردن از شام، مسافرت با دوستان و نشستن به تصویر می کشد. با این حال، چیزی که بیش از همه به چشم می آمد، ناخن های صدفی ظریف او بود.

این یک مانیکور بسیار شیک است که گومز آن را دو بار پست کرد: اول در حالی که یک تاپ متالیک سبز زیتونی، گوشواره حلقه ای نقره ای، سایه چشم بنفش پوشیده بود و دوم در یک لباس لوکس تر که دارای یقه مشکی ضخیم بود. عینک آفتابی قاب دار.

هنرمند قدیمی ناخن او تام باچیک ، ابتدا ناخن های گومز را با طول متوسط ​​آماده کرد و سپس یک پایه نیمه شفاف به رنگ صدف دریایی با لاک صورتی هولوگرافیک به آن اضافه کرد. برای افزودن کمی براقیت، باچیک سپس مانیکور را با یک خط لبخند روی انگشت اشاره‌گر و انگشت حلقه‌اش به‌ رنگ صورتی‌ به پایان رساند.

باچیک با استفاده از یک رنگ نیمه شفاف، توانست به ناخن گومز یک جلوه طبیعی دهد. اگر چیزی درخشان می خواهید که به اندازه کافی ملایم باشد و هر روز بپوشید، این مانیکور عالی است.

خوشبختانه، بازسازی ناخن های صدفی گومز بسیار ساده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. ابتدا ناخن های خود را صاف کرده و سوهان بزنید، سپس از یک لایه پایه پرکننده و یک روکش صاف استفاده کنید.

در مرحله بعد، یک لایه لاک صورتی کم رنگ را بمالید. سپس یک لایه رویه هولوگرافیک مانند هایلایتر ناخن بزنید. در نهایت، لاک ناخن خود را با یک تاپ کت با درخشندگی بپوشانید و مانیکور را با استفاده از اکسسوری هنری ناخن در هر مدلی که انتخاب می کنید، به پایان برسانید.

 

برچسب ها :

ناموجود