تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۰۴
کد خبر : 6654

ناخن های رنگارنگ هیلی بیبر مانیکور جذابی است که به آن نیاز دارید

ناخن های رنگارنگ هیلی بیبر مانیکور جذابی است که به آن نیاز دارید

غیرممکن است که اسم “مانیکور لعاب دار” را بشنوید و به هیلی بیبر فکر نکنید. با این حال، همه چیزهای خوب باید به پایان برسد، و ما فکر می کنیم که روزهای درخشان ناخن بیبر رسما پشت سر اوست. او آنها را با مانیکور های دیگری جایگزین کرده است، و آخرین مانیکور رنگین کمانی او

غیرممکن است که اسم “مانیکور لعاب دار” را بشنوید و به هیلی بیبر فکر نکنید. با این حال، همه چیزهای خوب باید به پایان برسد، و ما فکر می کنیم که روزهای درخشان ناخن بیبر رسما پشت سر اوست. او آنها را با مانیکور های دیگری جایگزین کرده است، و آخرین مانیکور رنگین کمانی او یکی از این موارد است.

در اول آگوست، بیبر ویدیویی را به اشتراک گذاشت. در این ویدئو، او یک تاپ تاپ خاکی با بند مشکی و آستر مشکی روی یقه، به‌ علاوه یک گردن‌ بند زنجیری طلایی، گوشواره‌ های حلقه‌ ای طلا می‌ پوشد. او پس از تکمیل مراقبت از پوست و آرایش خود ، یک لباس بدون بند مشکی پوشید و آن را با یک کیف دستی چرمی مشکی ست کرد.

اگر چه هر دو لباس او بسیار خنثی هستند، اما ناخن های او رنگین کمانی از رنگ ها را به ظاهر او اضافه کردند. او ناخن‌ هایش را به شکل معمولی بادامی متوسط ​​می‌ پوشد و هر انگشت طراحی متفاوتی دارد. در حالی که ناخن های هاله معمولی معمولاً دارای یک نقطه بزرگ “هاله” در مرکز هر ناخن هستند، ناخن های بیبر بیشتر از یک الگوی “جدید” برخوردار هستند که از نقاط هاله ریز تشکیل شده است که روی ناخن های او را پوشانده است.

این بار ناخن‌ های او تقریباً همه رنگ‌ های رنگین کمان را نشان می‌ دهند. با شروع از انگشت شست، بیبر یک ناخن نارنجی و کرم، یک ناخن سبز لیمویی و صورتی ، یک ناخن قرمز و آبی، یک ناخن سبز و اسطوخودوس، و در نهایت یک ناخن هاله زرد و سفید را روی انگشتان دست خود پوشید.

بیبر پس از استفاده از تکنیک مری فیلیپس، که به کانتورینگ و پوشاندن زیر فونداسیون نیاز دارد، یک رژگونه صورتی براق و یک رژگونه ارغوانی به گونه‌ ها و بینی خود اضافه کرد. پس از آن، بیبر ابروهایش را بالا کشید، یک خط بالدار ایجاد کرد و سپس با یک برس روی لب براق رنگی رنگ کرد، قبل از اینکه همه چیز را با یک کت ریمل و کمی پودر زیر چشمش تمام کند.

برچسب ها :

ناموجود