تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
کد خبر : 9980

ناخن‌ های رز سیاه کایلی جنر ایده ای جذاب برای پاییز هستند

ناخن‌ های رز سیاه کایلی جنر ایده ای جذاب برای پاییز هستند

کایلی جنر می‌ داند که چگونه ناخن‌ های خود را خاص کند. این هنر پیشه مانیکور مرتباً رنگ‌ هایی را که در بین دوستداران ناخن مرسوم است انتخاب می‌ کند و ایده کایلی خودش را روی آن‌ ها قرار می‌ دهد. با پوشیدن کروم صورتی داغ، ناخن های فرانسوی تزئین شده مرواریدی. آخرین ریمیکس ترند

کایلی جنر می‌ داند که چگونه ناخن‌ های خود را خاص کند. این هنر پیشه مانیکور مرتباً رنگ‌ هایی را که در بین دوستداران ناخن مرسوم است انتخاب می‌ کند و ایده کایلی خودش را روی آن‌ ها قرار می‌ دهد. با پوشیدن کروم صورتی داغ، ناخن های فرانسوی تزئین شده مرواریدی. آخرین ریمیکس ترند ناخن او برداشتی از قرمز تیره است که در این فصل مرسوم بوده است.

در 27 اکتبر، کایلی یک جشن تولد برای برند لباس جدید خود، خی برگزار کرد. یک برداشت هیجان‌ انگیز از لوکس آرام که از اول نوامبر با چند طرح چرم وگان عرضه می‌ شود. برای جشن ظاهر، او با ظرافت هیجان‌ انگیز قطعات جدید مطابقت داشت و ناخن‌ هایش را به رنگ قرمز رز مشکی رنگ کرد.

جنر در حالی که یک تاپ تاپ چرم مصنوعی به سبک موتوری و شلواری مطابق آن پوشیده بود، با یک کیک تولد سفید و ده‌ ها گل رز تزئینی در اتاقی پر از شمع ژست گرفت. او در عکسی که در اینستاگرام منتشر کرد، مانیکور خود را نشان داد که به اندازه اطرافش قرمز بود.

شکل کوتاه و مربعی، هر ناخن همان رنگ تند را داشت قرمز تیره براق که در نور تاریک تقریباً سیاه به نظر می رسید. تیره‌ تر از رنگ‌ هایی که مد روز بوده‌ اند، به رنگ مشکی نزدیک‌ تر بود، به جز ته‌ رنگ‌ های قهوه‌ ای که از میان رنگدانه‌ های تیره می‌ درخشیدند مانند گلبرگ رز قرمز تیره تقریباً سیاه. این کاملاً با حال و هوای شیک برند او مطابقت داشت و در عین حال برداشت جدیدی از رنگ قرمز را ارائه داد که در پاییز امسال ترند های سبک و زیبایی را به خود اختصاص داده است.

او مانیکور تند را با مو های مشکی شیک، حجیم و موج دار ست کرد. در قسمت کناری نامرتب طراحی شده بود، و کاملاً با آرایش و لباس او ست شده بود.

گلم او ساده و در عین حال پر زرق و برق بود. گونه‌ هایش روی رژگونه سنگین‌ تر شده بود و بر افروختگی قرمزی که با تمام رزهای اطرافش مطابقت داشت.

برای داشتن ظاهر ناخن های کایلی ابتدا باید لاک های باقی مانده را با پاک کننده ناخن پاک کنید. پس از آن مقداری روغن به کوتیکول های خود بمالید تا نرم شوند و آنها را به عقب برانید. سپس قبل از صاف کردن و زدن بیس کت مورد علاقه خود، ناخن های خود را به طول دلخواه ببرید و سوهان بزنید.

پس از آماده شدن، رنگ رز مشکی خود را انتخاب کنید و دو تا سه لایه نازک روی ناخن های خود بمالید. پس از خشک شدن، از روکش مورد علاقه خود استفاده کنید تا همه آن را ببندید کمی روغن ناخن به آن ها بمالید. سپس، ناخن های پاییزی شیک را خواهید داشت.

برچسب ها :

ناموجود