تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
کد خبر : 10955

ناخن های دیسکو تیلور سوئیفت ایده ای شیک و جسورانه هستند

ناخن های دیسکو تیلور سوئیفت ایده ای شیک و جسورانه هستند

اگر ناخن‌ های دیسکوی تیلور سوئیفت را بزرگ نمایی نکنیم. ممکن است جسورانه‌ ترین مانیکوری باشد که او تا به حال استفاده کرده است. ناخن های او شکل طبیعی و طول کوتاه و برای در آغوش گرفتن و نواختن گیتار مناسب بود. هر ناخن با لاک نقره ای درخشان پوشیده شده بود. با این حال،

اگر ناخن‌ های دیسکوی تیلور سوئیفت را بزرگ نمایی نکنیم. ممکن است جسورانه‌ ترین مانیکوری باشد که او تا به حال استفاده کرده است.

ناخن های او شکل طبیعی و طول کوتاه و برای در آغوش گرفتن و نواختن گیتار مناسب بود. هر ناخن با لاک نقره ای درخشان پوشیده شده بود. با این حال، متفاوت از اکثر ناخن‌ های کرومی کلاسیک که تا به حال پوشیده بود.

ناخن ها کاملا با لباس بالمین پولک دار او مطابقت داشت. لباس تن پوش از سر تا پا با مجلل و براق بود. او با گوشواره های نقره ای آویزان و حلقه های همسان جذابیت بیشتری را به استایل خود اضافه کرده بود.

سوئیفت با مدل موی کناره هالیوود قدیمی همراه شد. او برخلاف چتری های معمولی وسط، چتری هایش را به سمت راست حالت داد تا یک حرکت دراماتیک به پهلو داشته باشد. طرف دیگر موهایش را پشت گوشش گذاشت و اجازه داد بقیه موهای بلند بلوندش به صورت موجی روی شانه اش بریزند.

اگرچه بازسازی کل لباس ممکن است ساده ترین کار نباشد، اما تنها چیزی که برای کپی کردن ناخن های دیسکوی او نیاز دارید، یک لاک نقره ای براق است.

ابتدا مانند هر مانیکور، لاک های باقی مانده را با پاک کننده ناخن پاک کنید. پس از آن، قبل از استفاده از روغن، ناخن های خود را به طول دلخواه ببرید و سوهان بزنید تا کوتیکول های خود را نرم کرده و به عقب برانید. پس از پاک شدن از روغن، بستر ناخن های خود را صاف کرده و بیس کت مورد علاقه خود را اضافه کنید.

پس از آن، نوبت به رنگ می رسد. برای به دست آوردن نزدیک‌ ترین رنگ به سوئیفت، به لاک نقره‌ ای رنگی با تکه‌ های زرق و برق دار نیاز دارید و دو لایه را روی هر ناخن خود بزنید.

پس از خشک شدن، آن را با پوشش مورد علاقه خود و یک روغن ناخن برای سلامتی بپوشانید.

برچسب ها :

ناموجود