تاریخ انتشار : جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷
کد خبر : 12866

ناخن‌ های جنیفر آنیستون ترند محبوب سال برای افراد مشهور است

ناخن‌ های جنیفر آنیستون ترند محبوب سال برای افراد مشهور است

اگر متوجه نشده اید، ناخن های قرمز تیره فرش قرمز را فرا گرفته اند. در هر نمایش جوایز از سال جدید، بزرگترین ستاره ها ناخن های خود را قرمز می کنند. در گلدن گلوب، اما استون و جنیفر آنیستون بودند. در امی، آیو ادبیری و سلنا گومز بودند. اکنون، اخیراً، در مراسم جوایز انتخاب پیپل،

اگر متوجه نشده اید، ناخن های قرمز تیره فرش قرمز را فرا گرفته اند. در هر نمایش جوایز از سال جدید، بزرگترین ستاره ها ناخن های خود را قرمز می کنند. در گلدن گلوب، اما استون و جنیفر آنیستون بودند. در امی، آیو ادبیری و سلنا گومز بودند. اکنون، اخیراً، در مراسم جوایز انتخاب پیپل، آنیستون این روند را ادامه داد.

در 19 فوریه، شیگکو تیلور، هنرمند پیشرو ناخن آنیستون، نگاهی از نزدیک به ناخن‌ هایی که برای این ستاره برای فرش قرمز ایجاد کرد، نشان داد. همان شبی که آنیستون جایزه ستاره تلویزیونی درام را دریافت کرد.

آنیستون ناخن های قرمز تیره خود را در حالتی کوتاه و مربعی استفاده کرد. سپس، تیلور روی رنگ قرمز تند را نقاشی کرد.

لاک چند درجه تیره تر از موکای گیلاس معمولی بود همچنین کمی تیره تر از ناخن هایی بود که آنیستون چند هفته پیش در مراسم گلدن گلوب زده بود. این ظاهر به‌ جای داشتن ته‌ رنگ‌ های گیلاسی، ته‌ رنگ‌های قهوه‌ ای عمیق‌ تری داشت. در برخی نورها تقریباً رنگ شکلاتی غنی به نظر می‌ رسید. با این وجود، کل مانیکور بسیار براق بود، چیزی که حتی از طریق دوربین زمانی که آنیستون جایزه خود را پذیرفت قابل توجه بود.

آنیستون برای استفاده از ناخن ها، بقیه ظاهر را ساده نگه داشت. او یک لباس کوچک مشکی کلاسیک پوشیده بود. او سپس یک دستبند طلای ساده و گردنبند و گوشواره های همسان این ظاهر را تکمیل کرده بود.

برچسب ها :

ناموجود