تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱
کد خبر : 13381

ناخن‌ های جدید کیکه پالمر عالی ترین مانیکور بهاری خواهند بود

ناخن‌ های جدید کیکه پالمر عالی ترین مانیکور بهاری خواهند بود

به نظر می‌ رسد کیکه پالمر شیک‌ ترین و عالی‌ ترین مانیکور بهاری را دارد که با مدل‌ های موی همیشه در حال تغییر خود همراه شود. با این حال، جدیدترین ظاهر ناخن او متفاوت است. در 13 مارس، پالمر تعدادی عکس در اینستاگرام منتشر کرد که در آن آخرین حضور تلویزیونی خود را به

به نظر می‌ رسد کیکه پالمر شیک‌ ترین و عالی‌ ترین مانیکور بهاری را دارد که با مدل‌ های موی همیشه در حال تغییر خود همراه شود. با این حال، جدیدترین ظاهر ناخن او متفاوت است.

در 13 مارس، پالمر تعدادی عکس در اینستاگرام منتشر کرد که در آن آخرین حضور تلویزیونی خود را به عنوان مجری برنامه بازی رمز عبور نشان می داد. اولین مهمانان فصل او؟ جیمی فالون و جو مانگانیلو برای اولین نمایش فصل بزرگ، پالمر بدیهی است که باید به این قسمت نگاه می‌ کرد کاری که او در مورد مانیکور کروم شکلاتی خود انجام داد.

با مدل موی مجعد، بلوز گلدار، عینک بزرگ‌ و دامن جیر قهوه‌ ای، ناخن‌ های پالمر با یک لحظه انعکاسی و کرومی شکلاتی می‌ درخشیدند.

قد متوسط ​​و بادامی شکل، هر کدام از ناخن‌ هایش با همان رنگ شکلاتی مطابقت داشت. این خیلی شکلات تلخ نبود و قطعا شکلات سفید هم نبود. این رنگ قهوه ای شکلاتی شیری عالی بود. سپس، در بالای سایه کلاسیک، کیکه یک پیچ و تاب مدرن با جلوه کروم براق اضافه کرد. افزودن پودر کروم این محصول را از یک مانیکور قهوه ای ساده به طرحی تازه و بدیع تبدیل کرد که اگر شاهد تبدیل آن به یک روند خاص در بهار باشیم، جای تعجب نیست.

خوشبختانه، شما نیازی به میزبانی نمایش بازی خود برای کشیدن ناخن های شکلاتی ندارید. به علاوه، ما شما را با روشی گام به گام برای تقلید از ظاهر پالمر پوشش می دهیم.

ابتدا، مانند هر ظاهر ناخن، لاک باقی مانده را با پاک کننده پاک کنید. سپس، ناخن‌ هایتان را به طول و شکل دلخواه ببرید و سوهان بزنید در صورت تمایل می‌ توانید هر نکته یا فشاری را روی آن اعمال کنید. پس از آن، قبل از استفاده از بیس کت مورد علاقه خود، سطح را صاف کنید تا بستر ناخن یکدست شود.

سپس، نوبت به رنگ می رسد. در حالی که ناخن های خود را آماده و خشک کرده اید، دو لایه یکنواخت از رنگی مانند موس شکلاتی را روی ناخن ها بزنید و بگذارید خشک شود. چند کار مختلف وجود دارد که می توانید برای به نمایش گذاشتن افکت کروم در بالا انجام دهید. ابتدا، هر رنگ قهوه ای درخشان را بردارید و آن را روی لاک قهوه ای بپوشانید، یا پودر فلزی ساخته شده برای ناخن. در هر صورت، کار را با یک تاپ کت براق تمام کنید، و آماده هستید.

برچسب ها :

ناموجود