تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۴۰
کد خبر : 8141

ناخن های جدید هیلی بیبر بهترین مانیکور برای آخر تابستان هستند

ناخن های جدید هیلی بیبر بهترین مانیکور برای آخر تابستان هستند

توت فرنگی ها لحظه های خود را در کانون توجه قرار می دهند. ناخن‌های شیر توت‌ فرنگی در اوایل سال جاری باعث ایجاد شور و هیجان در ناخن‌ های شیری شدند و خود را بر روی افرادی مانند مگان تی استالیون، کایلی جنر، کری واشنگتن، و کاردی بی پیدا کردند. هیلی بیبر در ایجاد روند

توت فرنگی ها لحظه های خود را در کانون توجه قرار می دهند. ناخن‌های شیر توت‌ فرنگی در اوایل سال جاری باعث ایجاد شور و هیجان در ناخن‌ های شیری شدند و خود را بر روی افرادی مانند مگان تی استالیون، کایلی جنر، کری واشنگتن، و کاردی بی پیدا کردند.

هیلی بیبر در ایجاد روند های زیبایی به نام مواد غذایی مهارت دارد. اگر تا به حال ناخن های دونات لعاب دار، پوست، مو یا آرایش او را امتحان کرده اید، می توانید از او تشکر کنید. او همچنین اخیراً از ترند آرایش لاته برای چرخش استفاده کرده است و حتی موهای کره ای دارچینی را اختراع کرده است.

با این حال، توت فرنگی آخرین سهم او در دنیای زیبایی است. پس از ارسال یک آماده شدن با من برای ورود به توت فرنگی دختر گلم، نگاه ها به او خیره شد. بنابر این، هنگامی که او در 28 آگوست یک جشن رونمایی با شرکت نمادین دونات در نیویورک برگزار کرد تا عرضه محصول لب‌ هایش را جشن بگیرد، فقط منطقی بود که او ناخن‌ هایش شبیه یک توت فرنگی در حال راه رفتن است.

او یک لباس کوتاه قرمز بدون بند، کفش پاشنه بچه گربه قرمز و کیف پولش، و توت فرنگی واقعی برای گوشواره پوشید. همه اینها کاملاً با کوروت قرمز روشنی که وارد شد مطابقت داشت. او البته این لباس را با آرایش توت فرنگی خود ست کرد و موهای کوتاهش را به رنگ فرانسوی درآورد. ناخن‌های ژله‌ای توت‌ فرنگی او برای تکمیل کامل بودند. طول متوسط ​​و بادامی شکل، هر کدام همان سایه قرمز فوق‌ العاده براق بود که کاملاً با بقیه لباس‌ های او هماهنگ بود.

ناخن‌ های او نه تنها با حال و هوای توت‌ فرنگی تابستانی مد هستند، بلکه کاملاً به پاییز تغییر می‌ کنند. کارشناسان مد پیش‌ بینی می‌ کنند که رنگ قرمز عمیق و پر رنگ به عنوان رنگ پاییز و زمستان امسال باشد، و سوفیا ریچی گرینژ نیز به رنگ لهستانی مهر تایید خود را داده است.

اگر می‌ خواهید براق‌ ترین ناخن‌ های قرمز، توت‌ فرنگی این فصل را داشته باشید، ما شما را با گام به گام با ناخن‌ های ژله توت‌ فرنگی آشنا می‌ کنیم.

مانند هر مانیکور، ابتدا باید از روغن کوتیکول برای نرم کردن و عقب راندن کوتیکول استفاده کنید. سپس، می‌توانید کوتیکول‌ های مرده اضافی روی بستر ناخن‌ها یتان را پاک کنید تا فضای کاری یکنواخت داشته باشید، و به دلخواه خود سوهان بزنید و برش دهید.

ناخن‌های ژله به لاکی با شفافیت نیاز دارند، لاک شفاف از بقیه نازک‌ تر است و می‌ تواند مستعد ایجاد رگه باشد، از یک پایه پرکننده رج استفاده کنید. کت بزنید تا مطمئن شوید که رنگ در خطوط و عیوب روی تخت ناخن شما ته نشین نمی شود.”

در حالی که می‌ توانید یک لاک قرمز شفاف برای ایجاد این ظاهر استفاده کنید. هر لاک قرمزی را که در دست دارید با یک کت پایه شفاف. هنگامی که از یک پایه شفاف شروع می‌ کنید، کنترل تیرگی آسان‌ تر است، بنابراین ابتدا مقداری از پوشش پایه خود را در یک ظرف کوچک بریزید، سپس رنگ ناخن را هر بار چند قطره اضافه کنید تا به ظاهر دلخواه خود برسید.

سپس با یک تاپ کت، تمام کنید تا همه چیز در جای خود قفل شود و درخشندگی خاص ژله را به آن ببخشید.

برچسب ها :

ناموجود