تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۰۵
کد خبر : 4362

ناخن های جدید سلنا گومز درخشان و خیره کننده هستند

ناخن های جدید سلنا گومز درخشان و خیره کننده هستند

سلنا گومز از همان روزهایی که در کانال دیزنی حضور داشت، یک نماد ناخن بوده است. امروزه، او تمایل دارد رنگ‌های آفتابی‌تری مانند زرد کره‌ای، سبز زیتونی و حتی مانیکورهای رنگین کمانی را انتخاب کند، اما او همیشه از طرفداران مانی‌کور های ظریف است. تام باچیک، هنرمند قدیمی ناخن گومز، عکسی از این ستاره به

سلنا گومز از همان روزهایی که در کانال دیزنی حضور داشت، یک نماد ناخن بوده است. امروزه، او تمایل دارد رنگ‌های آفتابی‌تری مانند زرد کره‌ای، سبز زیتونی و حتی مانیکورهای رنگین کمانی را انتخاب کند، اما او همیشه از طرفداران مانی‌کور های ظریف است.

تام باچیک، هنرمند قدیمی ناخن گومز، عکسی از این ستاره به اشتراک گذاشت. او یک مرطوب کننده ناخن رنگی نادر زیبایی با نور مثبت در دست دارد و یک تاپ نارنجی پوشیده است. امواج موهای او بلند و شل هستند و سایه چشم مایل به رنگ نرم و لب‌های ژله‌ای دارد.

او نه تنها مرطوب کننده رنگی خود را به نمایش می گذارد، بلکه عکس نیز نگاهی عالی به مانیکور گومز به شما می دهد. ناخن های او بلند و به شکل مربع گرد است. آنها اساساً مظهر ترند ناخن براق هستند، به لطف رنگ صورتی شفاف و گلگونشان.

به عنوان یک طراوت، ناخن های براق کننده دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد: شستشوی شفاف و براق صورتی یا طبیعی که باعث می شود ناخن های شما بدون زحمت زیاد زیباتر به نظر برسند. ناخن های براق ریشه در چند ترند موجود دارند.

زیبایی شناسی جنجالی و مینیمال ؛ و ناخن های دونات لعاب براق و یخ زده که توسط هیلی بیبر محبوبیت یافته است. اگر همه این روندها با هم جمع ترکیب شوند، ناخن های براق مینیمال خواهید داشت.

ناخن‌های براق مینیمال، پوشیدنی آسان برای افراد هستند، به خصوص برای آنهایی که ظاهر ناخن‌های بلندتر را دوست دارد. در حالی که برای داشتن این مدل نیازی به ناخن های فوق العاده بلند ندارید، آنها روی ناخن هایی با کمی طول بیشتر هم عالی به نظر می رسند.

این مانیکور برای هر مکانی عالی است. برای مهمانی های تعطیلات یا رویدادهای خاص، و حتی یک ظاهر خوب روزانه. جالب اینجاست که لازم نیست نگران ست کردن لباس یا جواهرات خود به طور خاص با ناخن هایتان باشید.

برچسب ها :

ناموجود