تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
کد خبر : 10819

ناخن های جدید سلنا گومز یک مانیکور ایده آل پاییزی هستند

ناخن های جدید سلنا گومز یک مانیکور ایده آل پاییزی هستند

همه ما می دانیم که سلنا گومز با یک مانیکور حسادت آمیز غریبه نیست. در واقع، تقریباً هر بار که عکس جدیدی از این ستاره می‌ بینیم، او ظاهر ناخن جدیدی به ما می‌ دهد. از یک مانیکور فرانسوی گرفته تا ناخن‌های کرومی، به طور جدی هیچ زیبایی شناسی برای ستاره باقی نمانده است. آخرین

همه ما می دانیم که سلنا گومز با یک مانیکور حسادت آمیز غریبه نیست. در واقع، تقریباً هر بار که عکس جدیدی از این ستاره می‌ بینیم، او ظاهر ناخن جدیدی به ما می‌ دهد. از یک مانیکور فرانسوی گرفته تا ناخن‌های کرومی، به طور جدی هیچ زیبایی شناسی برای ستاره باقی نمانده است. آخرین برداشت او از قرمزهای تیره که در تمام طول فصل مد بوده است.

در 27 نوامبر، تام باچیک، هنرمند ناخن گومز، عکسی را منتشر کرد که آخرین ظاهری که او برای این ستاره ایجاد کرده بود را به نمایش گذاشت. ناخن‌ های قرمز تیره که او آنها را «مانیکور زغال‌ اخته» نامید.

گومز، هایلایت های جدید بلوند عسلی و همچنین ناخن های جدید خود را در اینستاگرام باچیک به نمایش گذاشت، جایی که نگاهی از نزدیک به مانیکور به طرفداران می داد. هر کدام از ناخن‌ های گومز با طول کوتاه و مربع طبیعی، با همان رنگ قرمز فوق‌ العاده براق بودند. نه آنقدر تیره که به رنگ قهوه‌ ای مایل باشد، و به اندازه‌ ای هم روشن نبودند که قرمز گیلاسی باشند، بلکه چیزی در بین این دو رنگ بود.

رنگ قرمز هم از نظر زیبایی و هم در مد فصل طفداران زیادی داشته است. پس از تسلط بر فرش های قرمز در هفته مد نیویورک، به سرعت به رنگ مورد علاقه جدید همه تبدیل شد. در یک چشم به هم زدن، رنگ لباس ها، روسری ها، کفش ها، لب ها، چشم ها، موها و به طور فزاینده ای ناخن ها را فرا گرفت.

همین پاییز امسال، موکای گیلاس، و کروم قرمز همگی ترند شدند و ناخن‌ های همه را از ککه پالمر گرفته تا اولیویا رودریگو و مگان فاکس را به خود اختصاص دادند. خود گومز حتی ناخن های کروم قرمز “آتش لعاب دار” را امتحان کرده است.

خوشبختانه برای شما، اگر می خواهید وارد عمل شوید، می توانید ناخن های قرمز مانند گومز را به راحتی امتحان کنید.

ابتدا مانند هر مانیکور، لاک های باقی مانده را با پاک کننده ناخن پاک کنید. پس از آن، قبل از استفاده از روغن، ناخن های خود را به طول مورد نظرتان ببرید و سوهان بزنید تا کوتیکول های خود را نرم کرده و به عقب برانید. پس از پاک شدن از روغن، بستر ناخن های خود را صاف کرده و بیس کت مورد علاقه خود را اضافه کنید.

با اعمال رنگ، تنها یک کت از تاپ کت مورد علاقه شما و یک عدد روغن ناخن باقی می ماند. سپس، ناخن های شبیه سلنا گومز خواهید داشت.

برچسب ها :

ناموجود