تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
کد خبر : 12511

ناخن های بنفش پاستلی سلنا گومز مانند بهار در مانیکور هستند

ناخن های بنفش پاستلی سلنا گومز مانند بهار در مانیکور هستند

اگرچه سلنا گومز در مراسم گرمی 2024 شرکت نکرد، اما او مطمئن شد که جشن می گیرد. پس از شبی که تیلور سوئیفت برنده آلبوم سال شد، ویکتوریا مونه بهترین هنرمند جدید و مایلی سایرس رکورد سال. گومز بیرون رفت تا پیروزی های دوستان و همسالان خود را در یکی از مهمانی های متعدد آن

اگرچه سلنا گومز در مراسم گرمی 2024 شرکت نکرد، اما او مطمئن شد که جشن می گیرد. پس از شبی که تیلور سوئیفت برنده آلبوم سال شد، ویکتوریا مونه بهترین هنرمند جدید و مایلی سایرس رکورد سال. گومز بیرون رفت تا پیروزی های دوستان و همسالان خود را در یکی از مهمانی های متعدد آن شب جشن بگیرد. البته، برای این مناسبت، او مجبور شد با یک مانیکور جدید بیرون بیاید.

در 6 فوریه، مانیکوریست گومز، تام باچیک، عکسی از نزدیک از ست تازه‌ ای که او برای شب به گومز داده بود منتشر کرد. یک فانتزی بنفش پاستلی.

هر یک از ناخن های انگشتان گومز دارای یک نوک بادامی شکل با طول متوسط ​​بود. علاوه بر شکل کلاسیک او، هر کدام همان رنگ بنفش روشن با تن سرد فوق‌ العاده براق را داشتند کمی روشن‌ تر از اسطوخودوس، سایه با رنگ یاسی یا بنفش‌ های پاستلی همخوانی داشت.

 

او این مانیکور را با یک لباس پولک دار قرمز تیره بلند ترکیب کرده بود. گومز همچنین این مانیکور را برای شرکت در اولین نمایش لولا و اولین کارگردانی دوستش نیکولا پلتز بکهام،درست یک روز قبل از مراسم گرمی پوشید. در مراسم نخست، او یک کت شلوار مشکی با تاپ سفید پوشید و اولین مدل چتری های دهه 60 را به نمایش گذاشت.

آخرین مانیکور گومز بهترین راه برای ناخن در بهار ولی کمی زودتر است.

برای آماده کردن ناخن های گومز، باچیک از کیت ناخن خود استفاده کرد. او ابتدا ناخن های گومز را به طول دلخواه برش داد و پر کرد، سپس آنها را برای یک تخت ناخن صاف کرد. اگر چه او این مرحله را مطرح نکرد، بهترین تمرین این است که اگر در خانه این روند را دنبال می‌ کنید، کت پایه مورد علاقه‌ تان را بمالید.

باچیک در حالی که ناخن‌ های گومز را آماده کرده بود، از پالت ناخن توت فرنگی استفاده کرد و به رنگ بنفش سرد دست یافت. با رنگ کامل، آن را با یک لایه رویی فوق العاده براق بپوشانید و پس از خشک شدن، یک عدد روغن ناخن برای سلامتی اضافه کنید. سپس، شما آماده هستید تا تمام بهار را جشن بگیرید.

برچسب ها :

ناموجود