تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۴۴
کد خبر : 8006

ناخن های بلند مگان تی استالیون کاملاً لوکس به نظر می رسد

ناخن های بلند مگان تی استالیون کاملاً لوکس به نظر می رسد

مگان تی استالیون همیشه در تابلوی خلق و خوی مانیکور ها بوده و همیشه خواهد بود. هیچ‌ کس ناخ ن‌های کرومی را بهتر از او انجام نداده است. بعلاوه، او به ترند ناخن های شیشه ای دریا پیچ و تاب خاصی بخشید، باربیکور را با ناخن های هاله ترکیب کرد. ناخن های شیر توت فرنگی

مگان تی استالیون همیشه در تابلوی خلق و خوی مانیکور ها بوده و همیشه خواهد بود. هیچ‌ کس ناخ ن‌های کرومی را بهتر از او انجام نداده است. بعلاوه، او به ترند ناخن های شیشه ای دریا پیچ و تاب خاصی بخشید، باربیکور را با ناخن های هاله ترکیب کرد.

ناخن های شیر توت فرنگی را پوشید و ناخن های فرانسوی متالیک دو رنگ او هنوز در ذهن ها باقی مانده است. اکنون، او با تطبیق لباس لوکس خود با ناخن‌ های لوکس‌ تر خود، آرم لوگوی ناخن را امتحان می‌ کند.

در 29 آگوست، مگان عکسی را منتشر کرد که در آن عکسی از ناخن‌ هایش به همراه مانیکور های متعدد اخیرش، مانند ناخن‌ های باروک، ناخن‌ های زمردی امبره، و یک مانویکور کلاسیک نشان داده شده بود.

مانیکور بلند و مربعی شکل بود، هر ناخن با همان طرح براق در بالا با پایه بژ، نوارهای چهار خانه سیاه و سفید، و خطوط قرمز نازک به عنوان برجسته.

او ناخن‌ های آرم‌ پوش‌شده‌ اش را با مجموعه‌ای همسان ست کرد. لباس گربه‌ ای او همچنین نشان شوالیه X’s را روی لباس تشکیل می‌ داد. او لباس خود را با یک گردنبند زنجیر ضخیم، دستبند های همسان روی هر دو مچ و چند حلقه هماهنگ به پایان رساند.

بقیه گلمش هم لایق ظاهر مجللش بود. مگان روی پوست بی‌ نقص خود، لب‌ هایش را با خط تیره خط‌ کشی کرد و سپس آن‌ ها را با براقی شفاف و درخشان پوشاند. برای چشم‌ ها، او یک رنگ هایلایت طلایی به گوشه داخلی و پلک‌ هایش اضافه کرد، مژه‌ هایش را با ریمل حجم داد و خط آب بالا و پایین‌ اش را با خط چشم مشکی پوشاند. او گلم را با یک باب مستقیم به طول سرشانه و مشکی به پایان رساند.

در حال حاضر، این ناخن ها قطعا به یک متخصص نیاز دارند، زیرا طراحی چاپ شده با چندین رنگ نیاز به تمرین، صبر و دقت فراوان دارد. با این حال، راه‌ های دیگری نیز وجود دارد که می‌ توانید آن حس شیک بودن را روی ناخن‌ هایتان تقلید کنید.

البته، شما می‌خواهید مانند هر مانیکور دیگری، ناخن‌ هایتان را با آماده کردن ناخن‌ ها شروع کنید: استفاده از روغن کوتیکول روی کوتیکول‌ها برای نرم شدن و عقب راندن، سوهان کردن و کوتاه کردن ناخن‌ ها به طول دلخواه، و پاک کردن ناخن‌ ها با پاک‌ کننده.

سپس، هر رنگ پایه ای را که دلتان می خواهد اضافه کنید. هنگامی که دو تا سه لایه شما خشک شد، برچسب های ناخن از مارک های طراح مورد علاقه خود مانند استیکرهای هنری بزنید.

مانند همه مانیکورها، شما می خواهید که با یک کت و روغن ناخن به پایان برسانید و ناخن هایی در خور (مگان تی استالیون) خواهید داشت.

برچسب ها :

ناموجود