تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۱۷
کد خبر : 8227

ناخن های بلند مگان فاکس مانیکوری هیجان انگیز است

ناخن های بلند مگان فاکس مانیکوری هیجان انگیز است

مگان فاکس بهترین موسیقی مانیکور است. شما همیشه می‌ توانید روی او حساب کنید تا الهام‌ بخشی جدی برای ناخن‌ های شما باشد، از مانیکور طلایی جامد با الماس‌ های واقعی گرفته تا مجموعه‌ ای با الهام از اشکال مختلف. مهم نیست که چه ناخنی می پوشد، فاکس همیشه استایل جذاب و در عین حال

مگان فاکس بهترین موسیقی مانیکور است. شما همیشه می‌ توانید روی او حساب کنید تا الهام‌ بخشی جدی برای ناخن‌ های شما باشد، از مانیکور طلایی جامد با الماس‌ های واقعی گرفته تا مجموعه‌ ای با الهام از اشکال مختلف. مهم نیست که چه ناخنی می پوشد، فاکس همیشه استایل جذاب و در عین حال رنگارنگ و پرطرفدار خود را به همه مانیکور هایش می آورد.

در 6 سپتامبر، بریتنی بویس، مانیکوریست فاکس، عکس جدیدی از این بازیگر را در اینستاگرام خود منتشر کرد، و به جرات می توان گفت که هنوز یکی از نسخه های مورد علاقه از ناخن های هاله است.

در حالی که اکثر اجرای مانیکور مانند طرح هاله یخی اما چمبرلین، نسخه صورتی دوآلیپا و اجرای کروم نیکولا پلتز معمولا فقط یک رنگ هاله هستند و نه چیز دیگری، فاکس با پایه هاله صورتی شروع کرد و طراحی جذابی را اضافه کرد.

پایه ناخن‌ های او مرکز بزرگی از صورتی روشن و تند داشت که با نزدیک‌ تر شدن به کوتیکول و نوک استیلتو، شروع به محو شدن کرد و به سفیدی نزدیک‌ تر شد و در انتهای نوک تقریباً شفاف بود. در بالای این یک طرح سیاه بود که روی هر ناخن بود یک طرح سیاه روان که در اطراف هر ناخن می چرخید و همچنان اجازه می داد در پایه هاله به اوج برسد.

البته، مانیکور کاملاً با خالکوبی‌ های انگشت ظریف و در عین حال تند و جواهرات او مطابقت داشت.

برای به دست آوردن ظاهر ناخن های مگان فاکس با یک لایه پایه لاک صورتی روشن شروع کنید. البته پس از پاک کردن لاک قبلی با لاک پاک کن، کوتیکول های خود را با روغن کوتیکول به عقب برانید و ناخن های خود را به شکل دلخواه خود سوهان بزنید. سپس، از رنگ صورتی داغ در مرکز ناخن خود استفاده کنید و آن را با یک لایه رویی ببندید.

پس از آن، یک لاک مشکی طرحی روان و تار مانند ایجاد کنید. می‌ توانید شکل‌ های خود را با نوار چسب بچسبانید یا خودتان طراحی کنید ، هر چیزی که برای شما آسان‌ تر است. سپس، آن را با یک لایه دیگر از لاک رویی بپوشانید.

برچسب ها :

ناموجود