تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲:۰۳
کد خبر : 6203

ناخن های بلند دریایی مگان تی استالیون الهام بخش تابستان است

ناخن های بلند دریایی مگان تی استالیون الهام بخش تابستان است

مگان تی استالیون در حال تلاش در بازی مانیکور است نه آنطور که شما انتظار دارید. در حالی که اکثر کسانی که انگشتان پای خود را در آب زیبایی‌شناسی آبزی فرو می‌برند، به مظنونان معمولی می‌چسبند (هایلایتر خیس، لباس‌های توری الهام‌گرفته و ناخن‌های صدفی مجسمه‌ای)، مگ رویکردی غیرعادی‌تر در پیش گرفت و از شیشه‌های دریایی

مگان تی استالیون در حال تلاش در بازی مانیکور است نه آنطور که شما انتظار دارید. در حالی که اکثر کسانی که انگشتان پای خود را در آب زیبایی‌شناسی آبزی فرو می‌برند، به مظنونان معمولی می‌چسبند (هایلایتر خیس، لباس‌های توری الهام‌گرفته و ناخن‌های صدفی مجسمه‌ای)، مگ رویکردی غیرعادی‌تر در پیش گرفت و از شیشه‌های دریایی برای یک مانیکور سبز رنگ رویایی الهام گرفت.

مگ اولین کسی نیست که از کنار مشخصات شیشه های آبی، سبز و کهربایی در ساحل می گذرد و فکر می کند که ظاهر خوبی دارد. با این حال، او احتمالاً اولین کسی است که نشان می دهد که چقدر مانیکور شیشه ای بلند خوب به نظر می رسد.

در 23 جولای، مگ مانیکور شیشه‌ای خود را در حین پختن پنیر و ترشی سرخ‌شده هوت چیتو به نمایش گذاشت، جایی که خوشبختانه، ناخن‌های فوق‌العاده بلندش به شکل مناسبی بود.

خود مانیکور همانطور که گفته شد بلند بود. بستر ناخن‌های او شفاف بود و هر چه به نوک آن نزدیک‌تر می‌شدند به آرامی به رنگ سبز در می‌آمدند و یک مانیکور فرانسوی بسیار بلند انتزاعی مانند ناخن را تشکیل می‌دادند. روکش روی ناخن های نیمه شفاف و مات بود و ظاهری جالب را ایجاد می‌کرد که تقریباً شبیه تکه‌های کوچک شیشه‌های دریایی است . اجرای او همچنین ظاهری یخی داشت، مانند یک لیوان نوشیدنی خنک با یخ زدگی محیط را پوشانده است.

خوشبختانه برای بینندگان تکرار آن‌ها آسان است و برای تابستان عالی هستند. هنرمند ناخن اریکا هیپ گفته بود که این ترند ناخن ادامه‌ی روند ناخن ژله‌ای است، فقط با یک تاپ کت مات، “من عاشق ترند ناخن شیشه دریایی هستم زیرا رنگ‌های ژله‌ای مورد علاقه تابستان هستند و با روکش مات حتی پیچیده‌تر می‌شود.

رنگ‌های ژله‌ای همان چیزی است که ناخن‌های شیشه دریا را از دیگر مانیکورهای پاستلی منحصربه‌فرد می‌کند. روکش شفاف است، بنابراین می‌توانید بعد از دو لایه آن را ببینید.

با این حال، هنگام رنگ آمیزی ناخن های خود، در مورد کت ها زیاده روی نکنید. دو روکش بهتر از سه روکش برای ظاهری شیشه‌ای دریا هستند، پس شما هنوز می‌توانید برخی از خطوط ناخن را ببینید و مانند شیشه‌های شفاف دریا به نظر می‌رسد. هنگامی که دو کت خود را اعمال کردید، با سرغ تاپ کت مات بروید.

برای پوشیدن طولانی تر، همیشه یک لایه روکش رویی خشک سریع را زیر پوشش مات قرار دهید.

برچسب ها :

ناموجود