تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
کد خبر : 8209

ناخن های امیلی راتاکوفسکی برای آخر تابستان عالی هستند

ناخن های امیلی راتاکوفسکی برای آخر تابستان عالی هستند

ناخن های شیری بهترین مانیکور برای افراد مشهور و دختران است. ریحانا آنها را پوشیده است، جنیفر لوپز چندین بار از آنها استفاده کرده است، زندایا آنها را با رنگ صورتی خاموش امتحان کرده است، آنجلینا جولی تابستان امسال آنها را پوشید. با این حال، آخرین سلبریتی که به این مانیکور بله گفت، امیلی راتایکوفسکی

ناخن های شیری بهترین مانیکور برای افراد مشهور و دختران است. ریحانا آنها را پوشیده است، جنیفر لوپز چندین بار از آنها استفاده کرده است، زندایا آنها را با رنگ صورتی خاموش امتحان کرده است، آنجلینا جولی تابستان امسال آنها را پوشید. با این حال، آخرین سلبریتی که به این مانیکور بله گفت، امیلی راتایکوفسکی بود که هفته مد نیویورک را با این ظاهر آغاز کرد.

امیلی هنگام راه رفتن روی فرش صورتی برای رویداد بازگشت ویکتوریا سیکرت که بسیار مورد انتظار بود، لباسی پر زرق و برق و خوش رنگ به تن کرد که با حال و هوای زیبایی شناسی جدید این برند مطابقت داشت براق، اما پر از شخصیت.

با این حال، چیزی که واقعاً دوست داشتنی به نظر می رسید جدا از لباس تمام چرمی او که شامل یک تاپ کوتاه، شلوار گشاد با کمر بلند و چکمه های  نوک تیز بود مانیکور صورتی شیری او بود. ناخن های او به شکل رکابی با طول متوسط ​​و سایه صورتی طراحی شده بود تا با فرش مطابقت داشته باشد. هر ناخن دقیقاً شکل و سایه یکسانی داشت و همه آن‌ ها روکشی براق داشتند که نور را منعکس می‌ کرد و آنها را قوی و سالم نشان می‌ داد.

در مورد آرایش، او به دنبال شیک و در عین حال پر زرق و برق با چهره ای مات، وضوح روشن روی چشمانش و لب های صورتی براق ملایم بود. او موهایش را در قسمت میانی باز با حجم، پرش و براق، به صورت فرهای شل که جایی بین صاف و موج دار می‌ پوشید.

خوشبختانه، کل ظاهر او بسیار آسان است، به خصوص مانیکور مینیمال او. ابتدا، مانند هر آرایش دیگری، باید هر لاکی را که ممکن است روی ناخن‌ های شما باقی مانده باشد، با لاک پاک کن پاک کنید. پس از آن، مقداری روغن را به کوتیکول های خود بزنید تا نرم شوند و سپس آن ها را به عقب فشار دهید، سپس پاک کنید و به طول و شکل دلخواه خود برش دهید و سوهان بزنید.

دو لایه لاک سفید و روشن را امتحان کنید، و سپس یک لاک ژل درخشان. فقط مطمئن شوید که کت‌ های نازکی را اعمال کنید و بگذارید هر کدام در این بین خشک شوند تا مانیکوری زیبا داشته باشید.

برچسب ها :

ناموجود