تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
کد خبر : 6399

ناخن های اسطوخودوس سوفیا ریچی رویایی ترین مانیکور تابستانی هستند

ناخن های اسطوخودوس سوفیا ریچی رویایی ترین مانیکور تابستانی هستند

اسطوخودوس لحظه ای را می گذراند و رنگ بنفش مشخص آن در همه چیز از لباس، لوازم جانبی و البته ناخن دیده می‌شود. این وسواس فراتر از نیویورک گسترش یافته است و سوفیا ریچی گرینج با مانیکور اسطوخودوس مهر تایید خود را به این ترند ناخن های زیبا می دهد. سوفیا ریچی گرینج تنها یکی

اسطوخودوس لحظه ای را می گذراند و رنگ بنفش مشخص آن در همه چیز از لباس، لوازم جانبی و البته ناخن دیده می‌شود. این وسواس فراتر از نیویورک گسترش یافته است و سوفیا ریچی گرینج با مانیکور اسطوخودوس مهر تایید خود را به این ترند ناخن های زیبا می دهد.

سوفیا ریچی گرینج تنها یکی از سلبریتی های متعددی است که این وسواس جدید در مورد سایه را به نوک انگشتان خود کشیده است. لیزو یک مانیکور دیجیتالی اسطوخودوس استفاده کرده بود، مگان فاکس یک ظاهر ناخن هاله اسطوخودوس را انتخاب کرد، و مارگو رابی اسطوخودوس را با لوگومانیا ترکیب و به ناخن‌های بنفش روشن خود اضافه کرد. حتی لاته های اسطوخودوس هم ترند ناخن خود را پیدا کرده اند.

در ۲۴ جولای، سوفیا ریچی گرینج در TikTok یک پست گذاشت که نشان می‌ داد چگونه در این روند پیشرفت می‌کند و یک مانیکور مینیمالیستی اسطوخودوس را برای تابستان به نمایش گذاشت.

در این ویدئو، او روند کامل درست کردن ناخن‌هایش را از سوهان زدن گرفته تا رنگ‌آمیزی، خشک کردن، روغن‌کشی و تمام کردن کامل ناخن‌ها را نشان داد. نتیجه یک ست کوتاه و طبیعی شکل بود که هر کدام با کوتیکول های بکر و سایه ای ملایم اسطوخودوس بود که تقریباً با هر چیزی مطابقت داشت.

البته، اولین قدم برای داشتن ناخن های مشابه سوفیا ریچی گرینج این است که سایه اسطوخودوس خود را از برند مورد علاقه ژل لاک خود انتخاب کنید. سپس، شما می خواهید کوتیکول های خود را به عقب برانید یا برش دهید. با این حال، توجه به این نکته مهم است که اگر از روغن برای عقب راندن پوست استفاده می‌کنید، باید قبل از استفاده از لاک، مطمئن شوید که کاملاً پاک و خشک شده است، زیرا رطوبت، روغن و لوسیون می‌توانند در توانایی ژل اختلال ایجاد کنند. تا روی ناخنت بماند.

سپس یک لایه یکنواخت را اعمال کرده، به مدت 30 تا 60 ثانیه خشک کنید و این کار را تکرار کنید تا شفافیت مورد نظر خود را بدست آورید. آن را با تاپ کت  به پایان برسانید و یک ست تازه خواهید داشت که تا سه هفته برای شما دوام خواهد داشت. نکته حرفه ای: سایه های پاستلی مستعد رگه شدن هستند، بنابراین برای شفافیت بیشتر، یک پایه سفید را قبل از اسطوخودوس به ناخن های خود بمالید.

برچسب ها :

ناموجود