تاریخ انتشار : شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 6344

ترند ناخن های اردک رویای جدید در مانیکورهای تابستانی هستند

ترند ناخن های اردک رویای جدید در مانیکورهای تابستانی هستند

ناخن اردک احیا شده اند که به آن ناخن های شعله ور نیز می گویند. ناخن های اردک یک نسخه چند رنگ و نامتجانس با ترکیبی از تعداد انگشت شماری از رنگ‌ها و الگوهای متضاد به گونه‌ای که فقط شاهزاده‌ی مردم می‌توانست از آن استفاده کند، نگه می‌دارد. مانیکور ناخن اردک بلند و درخشان است.

ناخن اردک احیا شده اند که به آن ناخن های شعله ور نیز می گویند. ناخن های اردک یک نسخه چند رنگ و نامتجانس با ترکیبی از تعداد انگشت شماری از رنگ‌ها و الگوهای متضاد به گونه‌ای که فقط شاهزاده‌ی مردم می‌توانست از آن استفاده کند، نگه می‌دارد.

مانیکور ناخن اردک بلند و درخشان است. شعله ور شدن از نوک ناخن شروع می شود، جایی که آنها از عرض نوک انگشتانش بازتر خواهند بود.

هر یک از ناخن های اردک طراحی متفاوتی دارند. با این حال، با طرح انگشت هماهنگ کننده در دست دیگر یکسان است. انگشت اشاره‌اش پایه‌ای از رنگ  آبی و صورتی ، با دو خط کریستال چرخان که به صورت افقی روی ناخن می‌چرخد. انگشت میانی به‌طور جدی تندتر است که دارای پایه‌ای صورتی و زرد  است.

انگشت حلقه یک ناخن فرانسوی به شکل اردکی است که نگینی روی بستر ناخن دارد و نوک آن را با طرح سبز، صورتی و سیاه تشکیل می شود. صورتی یک لایه پایه صورتی تند با یک ستاره سیاه حاوی یک نگین در وسط ، و آخرین اما نه کم اهمیت، انگشت شست با یک نگین در بستر ناخن.

ناخن های اردکی، تا حدی ، محبوبیت دوباره ای پیدا کردند، که شکل ناخن را نمادی از زیبایی شناسی اواخر دهه 90 و اوایل دهه 2000 میباشد. آن‌ها بخش‌های مورد علاقه خود را از دوران با پیچش‌های جدید بازمی‌گردانند.

برچسب ها :

ناموجود