تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱:۲۲
کد خبر : 14257

ناخن‌ های آریانا گرانده زیباترین مدل تابستانی هستند

ناخن‌ های آریانا گرانده زیباترین مدل تابستانی هستند

در 6 ژوئن، گرانده در برنامه The Tonight Show با بازی جیمی فالون ظاهر شد تا آهنگ The Boy Is Mine را از آلبوم جدید خود اجرا کند و درباره فیلم آینده اش Wicked صحبت کند. در حین تبلیغ فیلم، گرانده در دوران لباس پوشیدن خود بوده است، لباس های صورتی پوشیده و حتی به

در 6 ژوئن، گرانده در برنامه The Tonight Show با بازی جیمی فالون ظاهر شد تا آهنگ The Boy Is Mine را از آلبوم جدید خود اجرا کند و درباره فیلم آینده اش Wicked صحبت کند. در حین تبلیغ فیلم، گرانده در دوران لباس پوشیدن خود بوده است، لباس های صورتی پوشیده و حتی به گل های غول پیکر با الهام از شخصیت خود، گلیندا جادوگر خوب تبدیل شده است. برای نمایش، گرانده به روش لباس پوشیدن خود پایبند بود، اما این بار به روشی بسیار ظریف تر او از مانیکور خود برای زنده کردن گلیندا استفاده کرد.

گرانده ناخن هایش را به شکل بادامی بلند خود می پوشید. هر ناخن با پایه ای شیری و نیمه شفاف رنگ شده بود و با سه گل سفید مینیاتوری با مرکز صورتی رنگ شده بود. با این حال، او سبک کلاسیک فرانسوی را انتخاب کرد.

گرانده بی‌ دردسر بین حال و هوای آلبوم Eternal Sunshine و رنگ‌ های صورتی روشن شخصیت Wicked تعادل برقرار کرد. ناخن‌ های او نشان‌ دهنده خوبی برای شخصیت او بود، در حالی که بهترین مدل ناخن تابستانی بود. او همچنین دکمه های لباس او را که ما به شکل رز سفید سه بعدی درآورده بود. او لباس اسکیت مشکی خود را با جوراب شلواری مشکی ست کرده بود.

مهم نیست که او چه چیزی می پوشد، گرانده تمایل دارد به گلم محبوب خود پایبند باشد. او مژه‌های مشکی کرکی بزرگی داشت که جلوه چشم گربه‌ ای می‌ داد و با هایلایتر زیاد و رژگونه‌ ای همراه می‌ شد تا چهره‌ای درخشان ایجاد کند، به لطف آرایشگرش مایکل آنتونی. این زن 30 ساله که موهایش را در وسط باز کرد، موهایش را به صورت نیمه بالا با گره زیبایی در پشت گره زد. بقیه موهای بلوند فر شده اش روی پشتش قرار داشت.

مانیکور گرانده ثابت می‌ کند که برای ماه‌ های تابستان نیز انتخابی عالی است. به علاوه، در دریایی از ناخن‌ های کرومی و مانیکور فرانسوی، آن‌ ها بسیار زیبا و با طراوت هستند. با وجود اینکه گل‌ های شیک هرگز از مد نمی‌ افتند، اما این روزها بیشتر از همیشه ظاهر می‌ شوند. هیلی بیبر در سفر خود به ژاپن مانیکور بسیار مشابهی از جمله سنگ های قیمتی پوشید. بنابراین، اکنون می‌ دانید: ناخن‌ های گلدار برای تابستان ممکن است واقعاً راهگشا باشند.

برچسب ها :

ناموجود