تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۴۷
کد خبر : 4385

ناخن‌های صورتی هیلی بیبر مانیکور نرم تابستانی هستند

ناخن‌های صورتی هیلی بیبر مانیکور نرم  تابستانی هستند

مت گالا 2022 لحظه ای در تاریخ هنر ناخن بود، زیرا این اولین باری بود که هیلی بیبر مانیکور لعاب مرواریدی بدنام خود را رونمایی کرد. هیلی بیبر به تازگی عکسی از مانیکور خود را در استوری های اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. این یک نمای نزدیک روی ناخن های او بود که شکل بادامی

مت گالا 2022 لحظه ای در تاریخ هنر ناخن بود، زیرا این اولین باری بود که هیلی بیبر مانیکور لعاب مرواریدی بدنام خود را رونمایی کرد. هیلی بیبر به تازگی عکسی از مانیکور خود را در استوری های اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

این یک نمای نزدیک روی ناخن های او بود که شکل بادامی متوسط و رنگ شیر توت فرنگی او را نشان می داد. رنگ آن نیمه مات است، و در حالی که او ممکن است قبلاً از این مانیکور استفاده کرده باشد، در عوض مانیکور مخملی را انتخاب کرد. به نظر می رسد که هنرمند ناخن او از یک لاک مغناطیسی استفاده کرده است و رنگدانه های درخشان را در مرکز هر ناخن متمرکز کرده است و نوعی ترکیب مخملی هاله ناخن را به او می دهد.

بیبر ترند ناخن مخملی را ابداع نکرد. سال‌ها بود که وجود داشت و اواخر سال گذشته دوباره احیا شد اما ناخن‌های صورتی مرواریدی او برداشتی ملایم‌تر از این روند هستند. سایه خنثی و درخشش متمرکز کاملاً با روند فعلی هماهنگ است.

خوشبختانه، شما می توانید این مانیکور را به راحتی انجام دهید فقط به ابزار مناسب نیاز دارید. «لاک مغناطیسی روشی عالی برای دستیابی به ظاهر هنری ناخن در خانه است. «نیازی نیست که در استفاده از یک قلم مو با نقطه کوچک مهارت فوق العاده ای داشته باشید یا دستی فوق العاده ثابت داشته باشید.»

برای آماده سازی، کت پایه مورد علاقه خود، لاک ناخن مغناطیسی را بردارید. با لاک مغناطیسی، لاک پایه خود را به طور معمول ، ناخن به ناخن کار می کنید. در مورد لایه دوم لاک « تا زمانی که لاک خیس است از آن استفاده کنید و سپس به سراغ ناخن بعدی بروید و این کار را تکرار کنید.» پس از خشک شدن همه چیز، با یک روکش پوششی کار داغ‌ترین مانیکور سال را به اتمام برسانید.

برچسب ها :

ناموجود