تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۳۶
کد خبر : 6071

مگان فاکس و نامزدش درگیر یک حادثه ترسناک شدند

مگان فاکس و نامزدش درگیر یک حادثه ترسناک شدند

مگان فاکس و نامزدش کلی در پنج شنبه شب درگیر یک حادثه ترسناک شدند که یک رهگذر سعی کرد در نمایشگاه Orange County به سمت خواننده تاب بخورد. ویدئوها نشان می‌دهد که این زوج در حال پیاده‌ روی بودند که مردی به دنبال حمله به آنها نزدیک شد. خوشبختانه، یکی از محافظان او به سرعت

مگان فاکس و نامزدش کلی در پنج شنبه شب درگیر یک حادثه ترسناک شدند که یک رهگذر سعی کرد در نمایشگاه Orange County به سمت خواننده تاب بخورد. ویدئوها نشان می‌دهد که این زوج در حال پیاده‌ روی بودند که مردی به دنبال حمله به آنها نزدیک شد.

خوشبختانه، یکی از محافظان او به سرعت وارد عمل شد و مهاجم را به زمین کوبید. فاکس بعد از این حادثه کمی متزلزل به نظر می‌رسید و با نامزدش از آنجا دور می‌شدند.

این حادثه در میان گزارش‌هایی رخ می‌دهد که فاکس و کلی پس از ماه‌ها کشمکش به یک یکدیگر بازگشته‌اند. یک منبع گفت که این زوج “دوباره در مسیر درست” هستند و آنها بار دیگر به برنامه ریزی عروسی خود بازگشته اند.

 

 

 

این منبع اظهار داشت: “آنها با هم در درمان موفقیت های زیادی کسب کرده اند. همانطور که شروع به اعتماد به یکدیگر کردند، در مورد ازدواج دوباره صحبت کردند.”

این زوج در ژانویه 2022 نامزد کردند، اما تنها یک سال بعد، مشکلات بین آن دو شروع شد. در واقع، گزارش شده است که این زوج در آخر هفته سوپربول دعوای بزرگی داشتند. فاکس قرار بود در اجرای نامزدش در مهمانی Sports Illustrated شرکت کند، اما تصمیم گرفت آن را لغو کند.

یک منبع در ماه مارس ادعا کرد: “آنها برنامه ریزی عروسی را متوقف کرده اند تا روی مسائل خود کار کنند. رابطه آنها در حال حاضر بسیار ناپایدار است. اما همچنان به یکدیگر پیام می دهند.”

آنها هنوز روی رابطه خود کار می کنند زیرا عشقی که داشتند معامله واقعی بود.” در آن زمان، منبعی گفت که اگر چه فاکس خیانت کرده بود، اما بعداً از این موضع عقب نشینی کرد. او همچنین به دفاع از سوفی لوید، گیتاریست کلی، که برخی فکر می‌کردند بخشی از درگیری بود، آمد.

برچسب ها :

ناموجود