تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۰۷
کد خبر : 8172

مگان فاکس به تازگی باب قرمز مخملی را برای هفته مد معرفی کرد

مگان فاکس به تازگی باب قرمز مخملی را برای هفته مد معرفی کرد

مگان فاکس بیشتر به خاطر موهای مشکی اش که از روزهای تبدیل شدنش به یک ستاره با او همراه بوده است، شناخته می شود. با این حال، او در گذشته تغییر کرده است و برای هالووین یک مدل موی بلوند الهام گرفته از پاملا اندرسون، ظاهری بلند و قهوه‌ ای رنگارنگ، باب بلوند با چتری‌

مگان فاکس بیشتر به خاطر موهای مشکی اش که از روزهای تبدیل شدنش به یک ستاره با او همراه بوده است، شناخته می شود. با این حال، او در گذشته تغییر کرده است و برای هالووین یک مدل موی بلوند الهام گرفته از پاملا اندرسون، ظاهری بلند و قهوه‌ ای رنگارنگ، باب بلوند با چتری‌ های صاف، را امتحان کرده است. با این حال، آخرین تغییر موی او قطعاً (رنگ مخملی قرمز) دارد.

در 5 سپتامبر، فاکس در شهر نیویورک (برای اولین رویداد از بسیاری از رویداد های هفته مد نیویورک) با ظاهری کاملاً جدید بیرون آمد: یک باب قرمز روشن تا شانه.

باب فاکس تیز بود و به طور یکنواخت در تمام سرش دیده می شد، با رنگ قرمز پر رنگ و از ریشه تا انتهایش. آرایشگر او دیمیتریس جیانتوس گفت که نه تنها این ظاهر جدید “تغییر بزرگی برای او” است، بلکه “کوتاه ترین مویی است که او تا به حال داشته است.”

جیانتوس می‌ گوید: الهام‌ بخش این ظاهر از تمایل به انجام کاری جسورانه و بسیار مدرن برای برجسته کردن شخصیت قوی مگان بود. “در ابتدا، او مطمئن نبود که می‌خواهد چه کار کند، بنابراین هر دو درباره ایده‌ های تغییر بزرگ او بحث کردیم و پس از بررسی چند ایده مختلف، به این ایده جسورانه رسیدیم یک باب مخملی قرمز.”

هنگامی که او برای اولین بار در ظاهر جدید ظاهر شد، آن را با یک مجموعه مناسب فاکس ست کرد: یک کت بلند و شیک خاکستری که به عنوان پیراهن پوشیده بود، چکمه های پوست مار تا زانو، عینک آفتابی مشکی نازک، یک گردنبند چوکر نقره ای بزرگ و متنوع، و یک کیف پول موگلر البته او ناخن‌ هایش را تیز و بلند به همان رنگ قرمز مخملی و تند، با موهایش هماهنگ کرد.

به منظور دستیابی به این تغییر عظیم و ایجاد یک سایه پر جنب و جوش قرمز، از رنگ مو در سایه های ولنتاین، قرمز گیلاسی غنی و قرمز شعله ور، رنگ صورتی مایل به قرمز استفاده کرد. این دو را با هم مخلوط کنید تا رنگی منحصر به فرد ایجاد کنید.

او توصیه می‌ کند «برای کسانی که موهای تیره‌ تری دارند» که «ابتدا برای روشن کردن موهای خود به آرایشگاه بروید و سپس می‌ توانید هر دو سایه‌ های  فوق الذکر ولنتاین و قرمز شعله‌ ور را با هم مخلوط کنید و آن را به صورت قسمت‌ هایی روی موها بمالید. “

برچسب ها :

ناموجود