تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
کد خبر : 11784

مگان فاکس برای سال 2024 ناخن های بلند کروم می پوشد

مگان فاکس برای سال 2024 ناخن های بلند کروم می پوشد

اگر کسی ملکه مانیکور های جذاب و هیجان انگیز است، مگان فاکس است. در تمام سال 2023، او به طور مداوم برخی از اصلی ترین ظاهر های ناخن را در اطراف ارائه می کرد. ناخن‌ های خالکوبی، ناخن‌ های شیرینی پنبه‌ ای، این فهرست واقعا ادامه دارد. بنابراین، شکی نبود که مانیکوری که او در

اگر کسی ملکه مانیکور های جذاب و هیجان انگیز است، مگان فاکس است. در تمام سال 2023، او به طور مداوم برخی از اصلی ترین ظاهر های ناخن را در اطراف ارائه می کرد. ناخن‌ های خالکوبی، ناخن‌ های شیرینی پنبه‌ ای، این فهرست واقعا ادامه دارد. بنابراین، شکی نبود که مانیکوری که او در سال جدید می پوشد، باید بر تمام تیپ های ماه های گذشته تاثیر گذار باشد. می دانید، به نوعی یک مانیکور خوب برای تمام ناخن های آینده در سال 2024 است.

در شب سال نو، این بازیگر در آسپن، کلرادو، با نامزدش کلی و دخترش، کیسی دیده شد. فاکس در حالی که در خیابان های پوشیده از برف قدم می زد، لباس های زمستانی شیک پوشیده بود. با این حال، مانیکور او بود که نمی‌ شد از آن چشم‌ پوشی کرد: ناخن‌ های کرومی بسیار بلند.

این ناخن‌ ها بلند ترین ناخن‌ هایی بودند که تا به حال روی فاکس دیده‌ ایم. چندین اینچ از نوک انگشتان او فاصله گرفته بودند. مربع شکل، هر کدام از آنها با همان رنگ و پایان مطابقت دارد. بسیار شبیه به ترند ناخن براق صورتی که در تابستان گذشته غالب شد. با این حال، آنها با یک رنگ کروم باز تابنده پوشانده شده بودند. که باعث می شود درخشش برف کلرادو از نوک انگشتان او بدرخشد.

فاکس موی باب قرمز روشن خود را در ژاکت خرس عروسکی سفید بزرگ خود فرو کرد. سپس یک کت بلند مشکی روی آن انداخت. اگر چه طول ناخن های فاکس ممکن است کمی بلند باشد، اما تقلید رنگ آن در خانه بسیار آسان است.

ابتدا هر لاک ماندگاری را که ممکن است روی ناخن هایتان باشد با لاک پاک کن پاک کنید. سپس، قبل از استفاده از روغن روی کوتیکول ها، ناخن های خود را به طول دلخواه ببرید و سوهان بزنید تا نرم شوند و به عقب بروند. سپس، قبل از اینکه با کت پایه مورد علاقه خود وارد آن شوید، ناخن های خود را تمیز کنید و سطح آن را صاف کنید تا یک بوم یکدست شود.

سپس وارد رنگ مورد علاقه خود شوید. سپس دو لایه رنگ کنید و اجازه دهید خشک شود و با یک لایه رویی پوشش را کامل کنید. حالا برای سال 2024 یک ظاهر ناخن مورد تایید مگان فاکس خواهید داشت.

برچسب ها :

ناموجود