تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۳۷
کد خبر : 10255

مگان فاکس با موی باب به رنگ قرمز آتشین ظاهر می شود

مگان فاکس با موی باب به رنگ قرمز آتشین ظاهر می شود

مگان فاکس با یک موی باب قرمز آتشین ظاهر شده است! فاکس روز سه‌ شنبه در شهر نیویورک، هنگام تبلیغ کتاب شعرش «پسرهای زیبا سمی هستند»، مدل موی قرمز روشنی را ارائه کرد. فاکس باب آتشین خود را با یک جلیقه نیمه شفاف قهوه‌ ای که در دامن مدادی چرمی قهوه‌ ای کمر بلند و

مگان فاکس با یک موی باب قرمز آتشین ظاهر شده است! فاکس روز سه‌ شنبه در شهر نیویورک، هنگام تبلیغ کتاب شعرش «پسرهای زیبا سمی هستند»، مدل موی قرمز روشنی را ارائه کرد.

فاکس باب آتشین خود را با یک جلیقه نیمه شفاف قهوه‌ ای که در دامن مدادی چرمی قهوه‌ ای کمر بلند و چکمه‌ های پاشنه دار چرمی مشکی قرار گرفته بود ترکیب کرد. او ظاهر خود را با لب های براق و ناخن های قرمز بسیار بلند تکمیل کرد.

حضور این بازیگر در حالی صورت می گیرد که کتاب شعر جدید او در روز سه شنبه منتشر شد. فاکس در مورد زندگی شخصی خود در این کتاب به صراحت صحبت می کند و در مورد روابط بد گذشته و جزئیات سقط جنینی که با نامزدش کلی (نام واقعی کولسون بیکر) متحمل شده است، صحبت می کند.

فاکس می گوید: من هر بهایی را خواهم پرداخت. “لطفاً به من بگو / فدیه / برای روح او چیست؟

فاکس این هفته در برنامه صبح بخیر آمریکا به اشتراک گذاشت: من سه بچه دارم، بنابراین برای همه ما بسیار سخت بود و ما را به یک سفر بسیار وحشیانه با هم و جداگانه فرستاد… سعی می کنیم به این موضوع پی ببریم، “این یعنی چه؟ و چرا این اتفاق افتاد؟.

فاکس پسرانش نوح شانون 11 ساله، بودی رانسوم 9 ساله و جورنی ریور 7 ساله را با همسر سابقش برایان آستین گرین به اشتراک دارد.

کلی که در سال 2021 با فاکس نامزد کرد یک دختر به نام کیسی کولسون بیکر 14 ساله از اما کانن همسر سابقش دارد.

فاکس قبل از انتشار کتابش درباره زندگی اش صحبت کرد. این بازیگر گفت: بازیگری واقعاً به من اجازه نمی‌ دهد که خودم را کاملاً به شیوه نویسندگی بیان کنم، زیرا من حرف‌ های دیگران را زیر نظر شخص دیگری می‌ خوانم. شعر به من فضایی می دهد تا از طریق هنر مقداری کاتارسیس را تجربه کنم.

برچسب ها :

ناموجود