تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۳۲
کد خبر : 8096

مگان فاکس با موهای قرمز آتشین شگفت انگیز به نظر می رسد

مگان فاکس با موهای قرمز آتشین شگفت انگیز به نظر می رسد

مگان فاکس ظاهر جدیدی دارد! فاکس روز دوشنبه در شهر نیویورک در حال ترک سوهو هاوس با نامزدش کلی دیده شدند.در حالی که آنها در شهر با هم بودند، فاکس، یک دگرگونی جسورانه را روی موهای خود را به نمایش گذاشت موهای کوتاه و قرمز آتشین. در حالی که نامزدش یک لباس مینی خال‌دار آبی

مگان فاکس ظاهر جدیدی دارد! فاکس روز دوشنبه در شهر نیویورک در حال ترک سوهو هاوس با نامزدش کلی دیده شدند.در حالی که آنها در شهر با هم بودند، فاکس، یک دگرگونی جسورانه را روی موهای خود را به نمایش گذاشت موهای کوتاه و قرمز آتشین.

در حالی که نامزدش یک لباس مینی خال‌دار آبی سرمه‌ ای به تن داشت، دستش را دور شانه نامزدش حلقه کرده بود. کلی گردنبند های چند لایه می‌ پوشید، اما نقره‌ ای را انتخاب کرد، زیرا او در کنار مگان بود با یک تاپ نارنجی پاستلی و شلوار خاکی تیره.

فاکس و کلی در مارس 2020 هنگام فیلمبرداری نیمه شب در سوئیچ گراس در پورتوریکو با هم آشنا شدند. متأسفانه، به دلیل همه‌گیری COVID-19، مدت کوتاهی پس از اعلام این پروژه، به طور موقت تعطیل شد.

در حالی که فیلم در حال توقف بود، این دو همبازی عاشقانه ای را آغاز کردند و بیشتر به هم نزدیک شدند. در همان ماه، فاکس با حضور کلی در موزیک ویدیوی “Bloody Valentine” دوباره با کلی همکاری کرد.

هنگامی که مگان فاکس در ژانویه 2022 پیشنهاد ازدواج کلی را پذیرفت، او فاش کرد که آنها پیوند خود را با نوشیدن خون یکدیگر مهر و موم کردند.

فاکس در توضیح پست اینستاگرام خود نوشت: “در ژوئیه 2020 ما زیر این درخت بنیان نشستیم.” “ما جادو  خواستیم. از درد و رنجی که با هم در چنین مدت کوتاه و پرهیجانی روبرو خواهیم شد غافل بودیم. بی خبر از کار و فداکاری هایی که رابطه از ما می خواهد، اما سرمست از عشق.”

او ادامه داد: یک سال و نیم بعد که با هم قدم زدیم و بیش از آنچه تصور می کردم خندیدم، از من خواست با او ازدواج کنم. “و همانطور که در هر زندگی قبل از این یکی، و مانند هر عمری که بعد از آن خواهد آمد، گفتم بله… و سپس خون یکدیگر را نوشیدیم. 1.11.22 ✨.”

با اوج گرفتن این خبر ، فاکس بیانیه خود را در مصاحبه ای در آوریل 2022 با British Glamour توضیح داد. او اظهار داشت که “فقط چند قطره” است، و افزود: “ما در مواقعی خون یکدیگر را فقط برای اهداف آیینی مصرف می کنیم.”

برچسب ها :

ناموجود