تاریخ انتشار : جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
کد خبر : 10617

موی بلوند جدید ریحانا جالب ترین طراوت پاییزی است

موی بلوند جدید ریحانا جالب ترین طراوت پاییزی است

ریحانا به همان اندازه که یک نماد استایل است، یک تغییر شکل مو هم هست. این هنرمند مشهور از ظرافت فرش قرمز به استایل خیابانی شیک و مد روز تغییر می کند، همان‌ طور که موهای خود را از مدل مولت به چتری‌ های صاف، چتری‌ های جاروب کنار و مدل‌ های دیگر تغییر می‌

ریحانا به همان اندازه که یک نماد استایل است، یک تغییر شکل مو هم هست. این هنرمند مشهور از ظرافت فرش قرمز به استایل خیابانی شیک و مد روز تغییر می کند، همان‌ طور که موهای خود را از مدل مولت به چتری‌ های صاف، چتری‌ های جاروب کنار و مدل‌ های دیگر تغییر می‌ دهد. با این حال، در تمام این مدل‌ های مو، او معمولاً رنگ مشکی کلاسیک خود را حفظ می‌ کند غیر از یک لحظه نادر بلوند زرد و دوران نمادین گیلاسی کولا قرمز.

با این حال، ریحانا برای اولین بار در چند سال اخیر رنگ موی خود را تغییر داده است. در آخر هفته، خواننده به همراه راکی همسزش به لاس وگاس رفت تا در ردیف اول مسابقات جایزه بزرگ فرمول 1 بنشیند. او زیبایی‌ شناسی مسابقه‌ ای رویداد را با ظاهر دوچرخه‌ سواری‌ اش و موهای بلوند کاراملی تازه شروع به خود نمایی با استایل خود می کرد.

مو هایش به همان اندازه بود که پوشیده بود، فقط با سایه روشن جدید از ریشه تا انتها. بلوند سفید یخی یا بلوند بیش از حد زرد نیست. این رنگ تعریف کارامل است. تن گرم ابعاد کمی دارد و اساساً عمیق ترین سایه بلوندی است که می توانید قبل از اینکه به منطقه سبزه بروید. همانطور که گفته شد، در مقایسه با سایه اسپرسوی معمول ریحانا، این یک تغییر جسورانه است.

ریحانا آن را به روشی عالی طراحی کرد که تمام حال و هوای سریع و خشن را، به همه می داد. مثل اینکه او به تعقیب و گریز موتورسیکلت با سرعت بالا پایان داده و کلاه ایمنی خود را پایین اورده تا مو های روان و دلپذیری را که در هوا پرواز می کنند آشکار کند.

مو های ریحانا پر از موج های نرمی بود که در حین راه رفتن به سرعت بالا می رفتند. با جدا شدن از پهلو، اجازه داد تا تارهای جلویی روی صورتش بیفتند تا یک لحظه چتری جاروب شود. برای تکمیل ظاهر، او اجازه داد مقداری از موهایش شیک در ژاکتش فرو رفته باشد.

ریحانا ظاهر جدید را با یک لباس مدرن و کاملاً مناسب برای این موقعیت ست کرد. سبک الهام گرفته از موتو که او با یک هودی ساده مشکی پوشیده بود  او این ترکیب را با جوراب شلواری مات و جواهرات ست کرد یک چوکر ضخیم و چند لایه گوشواره به پایان رسانده بود.

برچسب ها :

ناموجود