تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳
کد خبر : 13291

موی باب زندیا تعریف زرق و برق واقعی در مراسم اسکار 2024 بود

موی باب زندیا تعریف زرق و برق واقعی در مراسم اسکار 2024 بود

وقتی می شنوید که زندیا در حال نمایش در اسکار است، با نفس بند آمده منتظر می مانید تا او روی فرش قرمز ظاهر شود و همیشه، ارزشش را دارد. برای اسکار 2024، زندیا در یکی از استایل‌ های کاملاً شیک به سبک خودش، یعنی موی باب، تعریفی مطلق از زرق و برق هالیوود خیره

وقتی می شنوید که زندیا در حال نمایش در اسکار است، با نفس بند آمده منتظر می مانید تا او روی فرش قرمز ظاهر شود و همیشه، ارزشش را دارد. برای اسکار 2024، زندیا در یکی از استایل‌ های کاملاً شیک به سبک خودش، یعنی موی باب، تعریفی مطلق از زرق و برق هالیوود خیره کننده به نظر می‌ رسید.

زندیا برای مراسم جوایز اسکار 2024 یک موی باب قهوه ای شکلاتی خود را که عمیقاً به یک طرف باز کرده بود پوشیده بود. تای سایمون، آرایشگر، موهای این ستاره را که دقیقاً بالای استخوان ترقوه است، با امواجی تراشیده و نرم که گونه‌ های او را در آغوش می‌ گرفت، قبل از اینکه به یک تلنگر زیبا در انتهای آن تبدیل شود، حالت داد.

واضح است که چرا او بارها و بارها به تنوعی از استایل ها باز می گردد، از جمله در مراسم جوایز تصویر NAACP در سال 2023 همیشه زیبا به نظر می رسد، این یک سبک کلاسیک است که می توانید به راحتی آن را متناسب با لباس و مناسبت تغییر دهید، و آن را به خوبی نشان می دهد. به فرش های قرمز گذشته در حالی که هنوز احساس مدرن و تازگی می کنید، به خصوص با یک لباس مجلسی براق و درخشان.

بدیهی است که ما از اشاره به این لباس صرف نظر می کنیم، و این چه لباس مجلسی بود! این بازیگر یک لباس شیک آرمانی پریو به رنگ صورتی و نقره‌ ای ساتن صورتی از ستاره‌ های درخشان نقره‌ا ی پوشیده بود. زندیا از رنگ‌ های گلگون لباسش با آرایش خود تقلید کرد و پالتی تک رنگ از سایه‌ های رز برنزی را روی چشم‌ ها، گونه‌ ها و لب‌ هایش پوشانده بود، البته از گوشواره‌ های جواهر صورتی آویزان و مانیکور مینیمال.

برچسب ها :

ناموجود