تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
کد خبر : 10879

موهای کاراملی امل کلونی ایده ای جذاب برای زمستان هستند

موهای کاراملی امل کلونی ایده ای جذاب برای زمستان هستند

اگر ترند های زیبایی اسپاتیفای پیچیده شده باشند، ظاهر الهام گرفته از مواد غذایی مانند آرایش توت‌ فرنگی، موهای کره‌ ای دارچینی، ناخن‌ های شیر زغال اخته و ترند های خوشمزه امسال هم ادامه پیدا کردند. از هیلی بیبر، کایلی جنر، و جنیفر لوپز گرفته تا امل کلونی، شما نام یک سرشناس را می‌ بینید،

اگر ترند های زیبایی اسپاتیفای پیچیده شده باشند، ظاهر الهام گرفته از مواد غذایی مانند آرایش توت‌ فرنگی، موهای کره‌ ای دارچینی، ناخن‌ های شیر زغال اخته و ترند های خوشمزه امسال هم ادامه پیدا کردند. از هیلی بیبر، کایلی جنر، و جنیفر لوپز گرفته تا امل کلونی، شما نام یک سرشناس را می‌ بینید، و احتمالاً امسال ظاهر زیبایی خاصی داشتند.

در 28 نوامبر، آرایشگر کلونی، دیمیتریس جیانتوس، عکسی از رنگ تازه ای که روی موهای این ستاره انجام داده بود منتشر کرد. او ظاهر آن را “کاراملی ماکیاتو” نامید.

موهای کلونی همان بلندی و مدل حجیمی بود که عادت داشتیم روی این ستاره ببینیم. پایه موهایش یک سبزه تیره کلاسیک بود، اگر دوست داشتید قهوه ای برشته تیره بود. با این حال، رنگ لاته روشن تری به رنگ پاشیده و لایه لایه شده بود که به موهای او بعد و درخشندگی می بخشید. سپس، هایلایت‌ های قهوه‌ ای طلایی که به‌ طور یکپارچه با بقیه موهایش جاری می‌ شد، کمتر مشخص می‌ شد و کمی کارامل به لحظه ماکیاتویی او اضافه می‌ کرد. کل ظاهر در قسمت میانی باز با فرهای شل از ریشه تا انتها به حالت کمال طراحی شده بود.

این دومین باری است که جیانتوس به کلونی رنگ موی الهام گرفته می دهد. تابستان امسال، او موهای برجسته «تافی انگلیسی» را به او داد. در حالی که پایه مشابه قهوه ای پررنگ بود، خود هایلایت ها بسیار روشن تر و بلوندتر از لحظه ماکیاتو بودند، که آب و هوای گرم تر را کامل می کرد.

کلونی موهای جدیدش را با لباس صورتی روشن ست کرد که باعث حسادت باربی می شد. یک ست دو تکه، رویه آن یک پیراهن آستین کوتاه، کمی بریده صورتی تند با خطوط افقی و راه راه بود. دامنش دقیقاً همان بافت و رنگ بود.

چشمان کلونی گوشه داخلی سفید و درخشانی داشت که با خط چشم تیره و ریمل مشکی او تضاد داشت. قسمت اعظم پلک های او رنگ طبیعی عمیقی بود که تا گوشه بیرونی چشم او ادامه داشت و کم رنگ ترین و ریزترین بال را تشکیل می داد.

برچسب ها :

ناموجود