تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
کد خبر : 13337

موهای چتری جدید سلنا گومز متعلق به ترند دهه 2000 است

موهای چتری جدید سلنا گومز متعلق به ترند دهه 2000 است

از میان تمام ترندهای دهه 2000 که به جریان اصلی بازگشتند، چتری های کناری نسبتاً در گذشته باقی مانده اند. مطمئناً، چتری‌ های سیاه در حال حاضر به همان اندازه محبوب هستند که در اوایل آن سال‌ ها بودند. علاوه بر زمانی کوتاه در سال 2022 که چتری‌ های کناری نازک دیده می‌ شد، و

از میان تمام ترندهای دهه 2000 که به جریان اصلی بازگشتند، چتری های کناری نسبتاً در گذشته باقی مانده اند. مطمئناً، چتری‌ های سیاه در حال حاضر به همان اندازه محبوب هستند که در اوایل آن سال‌ ها بودند. علاوه بر زمانی کوتاه در سال 2022 که چتری‌ های کناری نازک دیده می‌ شد، و برخی بازی‌ های اخیر در ستاره‌ هایی مانند کیک پالمر و بلا حدید، چتری‌ های کناری دوباره در کانون توجه قرار نگرفتند. با این حال، سلنا گومز فکر می کند که زمان احیای آن چتری ها فرا رسیده است.

در 11 مارس، پس از اتمام مراسم اسکار، نیکولا پلتز بکهام، بهترین دوست گومز، یک تعدا عکس اینستاگرامی را منتشر کرد که شب سرگرم کننده ای را که این دو در جشن تولد 36 سالگی بنی بلانکو نامزد گومز داشتند، به نمایش گذاشت. گومز برای شب بزرگ نامزدش چتری های کناری را البته با یک لباس بسیار شیک ست کرده بود.

ظاهر نیکولا در به رنگ تمام مشکی با یک کت خز مشکی هماهنگ و سلنا با یک لباس قرمز گیلاسی روشن که زیر یک کت خز قرمز روشن قرار داشت. گر چه، جایی که نیکولا موهای خود را با روند امروزی حفظ کرد، موهای سلنا، همانطور که گفته شد، بازگشتی به ترند دهه 2000 بود.

گومز، موهای قهوه‌ای تیره‌اش را از ریشه تا انتها صاف کرد تا جلوه را به بهترین شکل ممکن برساند. درخشش قابل توجهی از طریق دوربین وجود داشت. با این حال، هیجان انگیزترین قسمت چتری او بود. کوتاه‌ تر از بقیه موهایش، چتری‌ های به استخوان گونه‌ اش می‌ رسید. از آنجایی که او موهایش را از پهلو باز کرد و چتری هایش را با آن صاف کرد، چتری های به طور کامل چشم چپ او را پوشانده بود و تمام درام داغی را که می شد در ترکیب با لباس قرمز معمولی او باشد، اضافه کرد.

اگر چه مو برای سلنا 2024 جدید است. در کنار سوپر استارهایی مانند بیانسه، لیندسی لوهان، نیکول ریچی، ریحانا، و غیره، گومز زمانی که هزاره ها در اوج فرهنگ پاپ خود بودند، این سبک را نشان داد.

برچسب ها :

ناموجود