تاریخ انتشار : شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
کد خبر : 12262

موهای قرمز دوآ لیپا او را شبیه یک پری دریایی نشان می دهد

موهای قرمز دوآ لیپا او را شبیه یک پری دریایی نشان می دهد

اگر از طرفداران دوآ لیپا هستید، می دانید که او همیشه با دوران خود تغییر می کند. وقتی برای اولین بار با او آشنا شدیم، موهای کلاسیک قهوه‌ ای تیره تقریباً مشکی‌ اش را داشت. در حال حاضر، موهای این ستاره پاپ قرمز کامل است تا آخرین دوره و آلبوم آینده او را نشان دهد.

اگر از طرفداران دوآ لیپا هستید، می دانید که او همیشه با دوران خود تغییر می کند. وقتی برای اولین بار با او آشنا شدیم، موهای کلاسیک قهوه‌ ای تیره تقریباً مشکی‌ اش را داشت. در حال حاضر، موهای این ستاره پاپ قرمز کامل است تا آخرین دوره و آلبوم آینده او را نشان دهد. با این حال، از آنجایی که این دوره با اولین حضور مهم او در فیلم همراه است، او کمی آن را آرایش می‌ کند.

در 24 ژانویه، دوآ لیپا برای شرکت در اولین نمایش جهانی فیلم مهیج جاسوسی جدید خود، آرگیل، در لندن بود. البته، به عنوان یکی از ستاره های فیلم، او باید مانند هر جنگجوی جنایتکار بین المللی، شیک و مرموز ظاهر می شد، که این کار را انجام داد.

اگر چه کل ظاهرش در سطح بالایی بود، اما از خیره شدن به موهای او نمی شد دست برداشت. ظاهر بی نقص، موج دار، درهم و برهم و شیک، تمام موهای کولای گیلاسی لیپا از وسط جدا شده بود و به سینه اش می رسید.تقریباً هر اینچ از رشته‌ موهای او به‌ نوعی سبک چین‌ دار و برس‌ شده است. لیپا برای اینکه حتی بیشتر از این با خود انرژی بیاورد،موها را به‌ عنوان پرنده‌ های شیک به جا گذاشت، کمی بیشتر از امواجش. این حجم دادن به ظاهر او کمک می کرد و حال و هوای شیک تند را تقویت می داد.

تقریباً رنگ موهای او، با لباس سفارشی گوچی ساباتو د سارنو او یک رنگ قرمز تیره درخشان ست بود. لباس او تا روی زمین ادامه داشت و کمی پشت سر او قرار داشت. در سراسر لباس، لایه‌ هایی از پولک‌ های شرابی وجود داشت که نور را در اندازه‌ های مختلف منعکس می‌ کرد. در سراسر سجاف، آستری از مخمل مشکی وجود داشت که به بستن خالکوبی و آرایش او کمک می کرد.

فریم موهای قرمز تیره مواج او، پایه ای درخشان و آبرسان برای درخشش آرایش کلاسیک و شلخته او بود. چشمان او نقطه کانونی آرایش بود.

برچسب ها :

ناموجود