تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۴۵
کد خبر : 6234

مگان فاکس با موهای قرمز آتشین ترند جدیدی ساخت

مگان فاکس با موهای قرمز آتشین ترند جدیدی ساخت

روز سه شنبه، دیمیتریس جیانتوس، آرایشگر مگان فاکس، ظاهری کاملاً جدید از بازیگر ترانسفورمرز را در اینستاگرام منتشر کرد. در حالی که جیانتوس ممکن است نام رایجی نباشد، لیست مشتریان او از جمله افرادی مانند جیجی حدید، امل کلونی و کورتنی کارداشیان به خوبی در مورد کار او صحبت می کند. در این پست، فاکس

روز سه شنبه، دیمیتریس جیانتوس، آرایشگر مگان فاکس، ظاهری کاملاً جدید از بازیگر ترانسفورمرز را در اینستاگرام منتشر کرد. در حالی که جیانتوس ممکن است نام رایجی نباشد، لیست مشتریان او از جمله افرادی مانند جیجی حدید، امل کلونی و کورتنی کارداشیان به خوبی در مورد کار او صحبت می کند.

در این پست، فاکس 37 ساله با نگاه  خود به دوربین خیره شده است. فاکس با موهای قرمز کاملاً جدیدش که به سبک نیمه به بالا نیمه پایین از هم جدا شده‌اند، به طرز درخشانی آشفتگی یک نان آشفته را با تمیزی رشته‌های قاب‌بندی صورت جدا شده ترکیب می‌کند.

در همین حال، این  بازیگر ملکه درام نوجوان، یک لباس قرمز و نارنجی شفاف، با راه راه‌های افقی که کمترین پوشش را ایجاد می‌کرد، به تن کرد. این لباس با انواع گردنبندهای نقره و طلا، از جمله یک زنجیر الماس پیچیده شده مار، ست شده بود.

فاکس که همیشه با استایل خود سخت‌گیر بوده است، این ظاهر را با چهره‌ای درخشان ترکیب کرد. ناخن‌های رنگارنگ سفید و تمیز فاکس که رنگ‌های قرمز و نارنجی بی‌نظیر در لباس و موهای او را خنثی می‌کند.

فاکس برای اولین بار برای مراسم بعد از جشن اسکار Vanity Fair در ماه مارس، داغ شد. به گفته Giannetos، که همچنین مسئول این ظاهر قرمز آتشین است، انگیزه فاکس The Little Mermaid بود که از قرمز درخشان آریل الهام گرفت.

ستاره لاک‌پشت‌های نینجا جهش یافته نوجوان از آن زمان موهای قرمز خود را حفظ کرده است، در حالی که در شهر با دوست پسرش کلی دیده می‌شود.

تغییر موی فاکس از آن زمان به بعد شروع به دوره ای از مو قرمزهای خودگردان کرده است. از جمله کسانی که در قطار موهای قرمز به او ملحق می شوند، امیلی راتایکوفسکی هستند، که اخیراً از ظاهر کلاسیک سبزه خود به کهربایی تغییر کرده است.

راتایکوفسکی، 32 ساله، موهای جدید خود را در اینستاگرام به نمایش گذاشت و در لباس شنای سیاه و سفید ژست گرفت. او این پست را شرح داد: “قرمز شد”.

حتی کریسی تیگن نیز موج‌های جدید آریل را برای خود به ارمغان می‌آورد و آنها را در یک ویدیوی اینستاگرامی نشان می‌دهد. تیگن در حالی که موهای آتشین جدید خود را نشان می داد، این پست را توضیح داد: «اخبار فوری: زن رنگ موی جدیدی می گیرد !!!!!!!!!

برچسب ها :

ناموجود