تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
کد خبر : 11882

موهای سیخ دار بیلی آیلیش در گلدن گلوب زیباترین ظاهر او تا به حال است

موهای سیخ دار بیلی آیلیش در گلدن گلوب زیباترین ظاهر او تا به حال است

وقتی نوبت به فرش قرمز می‌ رسد، بیلی آیلیش کارها را به روش خودش انجام می‌ دهد او کسی نیست که از روند ها پیروی کند. نان سیخ دار او با پیچک های قاب چهره در گلدن گلوب 2024 نمونه دیگری از رویکرد فوق العاده جذاب او در قاب فرش قرمز است. آیلیش ، که

وقتی نوبت به فرش قرمز می‌ رسد، بیلی آیلیش کارها را به روش خودش انجام می‌ دهد او کسی نیست که از روند ها پیروی کند. نان سیخ دار او با پیچک های قاب چهره در گلدن گلوب 2024 نمونه دیگری از رویکرد فوق العاده جذاب او در قاب فرش قرمز است.

آیلیش ، که برای “بهترین آهنگ اصلی برای” من برای چه ساخته شده بود؟ “نامزد جوایز گلدن گلوب 2024 شد. بیلی، به همراه برادر و همکار موسیقی خود فینیاس با دامن خاکی و کت مشکی روی بلوز، به علاوه جوراب های قرمز روشن و کفش های مری جین در مراسم جوایز شرکت کرد. او روی فرش قرمز فاش کرد که بیشتر لباس های او از قطعات پرشور ساخته شده است. او موهای قرمز و مشکی خود را به صورت موی بلندی در قسمت تاج سرش پوشیده بود و انتهای آن بیرون کشیده شده بود تا یک بادبزن نرم و سیخ دار در اطراف پایه نان ایجاد شود. ساده، معمولی، فوق العاده بیلی.

ریشه‌ موهای قرمز آیلیش به لطف پیچک‌ های بیرون‌ کشیده و جدا شده از مرکز که مستقیماً ژل‌ شده و سفت شده بودند تا در سرتاسر نمایش در جای خود باقی بمانند، مرکز توجه بودند. هنگامی که روی فرش ژست می گرفت، آنها را در دو طرف صورتش و همچنین روی عینک باریک و قاب سیمی خود می زد.

این خواننده حداقل آرایش داشت، به جز رژگونه صورتی کم رنگ و براق. ابرو های تیره اش با حرکتی طبیعی به سمت بالا کشیده شد و پشت عینک ایستاده بود. او مانیکور را به طور کامل به نفع ناخن های کوتاه، کیلومتر ها دورتر از ست های فوق طولانی قبلی خود کنار گذاشت.

آیلیش در ماه اوت به مو های نمادین دو رنگ خود بازگشت. قبل از آن، موهای تمام مشکی داشت. در حالی که او بیشتر به خاطر موهای سبز لجن خود شناخته شده است، سایه قرمز یک تغییر هیجان انگیز و پر جنب و جوش بود و طرفداران در مورد آن هیجان زده بودند.

برچسب ها :

ناموجود