تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۲۲
کد خبر : 9865

موهای جنیفر لوپز به چالش دوستی اش با هاف تبدیل می شود

موهای جنیفر لوپز به چالش دوستی اش با هاف تبدیل می شود

درک هاف فکر می کرد که دوستی او با جنیفر لوپز پس از یک اتفاق تصادفی به پایان رسیده است! داور مسابقات رقص با ستارگان، این واقعه را در برنامه نمایش جنیفر هادسون پس از بازتاب مجری برنامه جنیفر هادسون در مورد تجربه خود از غوطه ور شدن توسط هاف، که به گفته او یکی

درک هاف فکر می کرد که دوستی او با جنیفر لوپز پس از یک اتفاق تصادفی به پایان رسیده است! داور مسابقات رقص با ستارگان، این واقعه را در برنامه نمایش جنیفر هادسون پس از بازتاب مجری برنامه جنیفر هادسون در مورد تجربه خود از غوطه ور شدن توسط هاف، که به گفته او یکی از “خاطرات مورد علاقه او” است، به یاد آورد.

هاف پس از اعتراف به این که این افت کمی یا حداقل حرکتی است، که به آرامی پیش نرفت.

او قبل از این شروع کرد: “در واقع یک بار بود، من با جنیفر لوپز به رقص سالسا رفتم، شب خوبی را سپری کردیم. و من تصادفی مو هایش را به عقب کشیدم.”

هاف گفت که من فکر کردم جنیفر از کندن تصادفی مو خود بی خبر بود. او به هادسون گفت: “من نمی دانستم چه اتفاقی افتاده است.” و بعداً ، جنیفر می‌ گوید: «می‌ دانی چه کار کردی؟» من می‌ گفتم: « چه خبر؟»

هاف گفت: «جنیفر گفت «نه، تو موهای من را کشیدی»، و افزود که «تکه» های موی گمشده را در حین گفتن نگه داشته است. هاف شدیداً عذرخواهی کرد و ترسید که نه تنها موهای لوپز بلکه دوستی آنها را نیز له کرده است.

 

او به خاطر می‌ آورد: «روز بعد او می‌ گوید: «هی، می‌ خواهی پروژه‌ ای با من انجام دهی؟» من اینطور گفتم: «فوق العاده، چون فکر می‌ کردم دوستی ما به پایان رسیده است».

دوستی جنیفر لوپز و هاف رقصنده حرفه‌ ای زمانی شکوفا شد که آنها با هم در برنامه مسابقه NBC World of Dance، برای اجرای چهار فصل آن داور بودند.

در حین گفتگو با هادسون، هاف همچنین جزئیات بیشتری در مورد عروسی خود در ماه اوت با همسرش هیلی اربرت به اشتراک گذاشت. هاف به مجری برنامه هادسون گفت: “خیلی خاص بود. خیلی آخر هفته زیبا و جادویی بود.”

برچسب ها :

ناموجود