تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
کد خبر : 5829

مهمانی لئوناردو دی کاپریو با دو زن: مایا جاما و نیلم گیل چه کسانی هستند؟

مهمانی لئوناردو دی کاپریو با دو زن: مایا جاما و نیلم گیل چه کسانی هستند؟

لئوناردو دی کاپریو پس از اینکه پنجشنبه شب در لندن در حال جشن گرفتن با مایا جاما و نیلم گیل در تابستان خود لذت می برد دیده شد ه است. این مرد 48 ساله در مهمانی تابستانی ووگ در آتشگاه چیلترن بود، جایی که هم مایا که چهره نسخه آگوست ووگ است و هم نیلم

لئوناردو دی کاپریو پس از اینکه پنجشنبه شب در لندن در حال جشن گرفتن با مایا جاما و نیلم گیل در تابستان خود لذت می برد دیده شد ه است.

این مرد 48 ساله در مهمانی تابستانی ووگ در آتشگاه چیلترن بود، جایی که هم مایا که چهره نسخه آگوست ووگ است و هم نیلم گیل نگاه ها را به خود جلب کردند.

گفته می شود که دی کاپریو لحظات خوبی را سپری می کرده است و در نزدیکی غرفه دی جی مانده بود تا در تمام جشن ها شرکت کند.

مایا جاما و نیلم گیل چه کسانی هستند؟

جاما که مجری برنامه «جزیره عشق» است، در ماه آوریل پس از اینکه او با گردنبند «لئو» دیده شد، با دی کاپریو مرتبط شد. با این حال، او به سرعت این ادعاها را رد کرد.

او در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «من در تعطیلات به کارم فکر می‌ کردم و گفتم دیگر به هیچ یک از داستان‌های احمقانه پاسخ نمی‌دهم و توجه نمی‌کنم، اما شما باید همین الان دست از کار بکشید.»

در مورد نیلم، او ماه گذشته در قایق بادبانی 150 میلیون دلاری این بازیگر در سواحل آمالفی دیده شد.

دی کاپریو همچنین در ماه فوریه در مهمانی لئو قبل از بفتا در حال مهمانی با هر دو دیده شد. آنها بعداً در همان جشن بفتا در باشگاه اعضای آنابل شرکت کردند.

مایا قبلاً با ستاره بسکتبال بن سیمونز نامزد کرده بود، اگرچه سال گذشته پس از تنها هشت ماه این رابطه به پایان رسید.

او همچنین از سال 2015 تا 2019 با استورمزی رپ بریتانیایی در ارتباط بوده است. جدایی آنها الهام بخش آهنگ سال 2019 او «درس ها» بود.

در مورد نیلم، زندگی خصوصی او از زمانی که در سال 2015 به شهرت رسید مخفی نگه داشته شده است. با وجود آن، او با زین مالک مرتبط بود.

این امر پس از آن اتفاق افتاد که او نامزدش اش با پری ادواردز را از طریق پیامک به پایان رساند.

برچسب ها :

ناموجود