تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
کد خبر : 6479

ماجرای ملاقات لوئیس همیلتون و شکیرا در ویلای لوکس در اسپانیا چه بود؟

ماجرای ملاقات لوئیس همیلتون و شکیرا در ویلای لوکس در اسپانیا چه بود؟

چند ماه است که شایعه شده است که شکیرا و لوئیس همیلتون چیزی فراتر از یک دوست هستند و اخیرا جزئیات بیشتری از ملاقات های ادعایی آنها فاش شده است. گفته می شود که این خواننده و راننده فرمول 1 اخیرا در یکی از جزیره های اسپانیا با هم دیده شده اند، در یک ویلای

چند ماه است که شایعه شده است که شکیرا و لوئیس همیلتون چیزی فراتر از یک دوست هستند و اخیرا جزئیات بیشتری از ملاقات های ادعایی آنها فاش شده است. گفته می شود که این خواننده و راننده فرمول 1 اخیرا در یکی از جزیره های اسپانیا با هم دیده شده اند، در یک ویلای مجلل در اسپانیا.

Infobae با استناد به اطلاعات برنامه اسپانیایی ‘Y ahora sonsoles’ گزارش می دهد که همیلتون شبانه وارد ویلای شکیرا شده است. همیلتون شبانه برای ملاقات با شکیرا به آنجا رفته است، زیرا او هیچ چیز دیگری را در این شهر برای دیدن از دست نداده است.

” و در ادامه گفتند ما می توانیم از شخصی که با او صحبت کرده ایم تایید کنیم که او همیلتون را دیده است که در یکی از شب ها وارد ویلای بسیار مجلل و خصوصی شکیرا شده است. ویلا ها در بالای شهر قرار دارند. او شب، در چند کلوپ شبانه معروف آنجا به مهمانی رفت و سپس به خانه شکیرا رفت تا شب را به نحو بهتری تمام کند.”

همیلتون حداقل سه بار به ویلای شکیرا رفت و آمد کرده است.

پاپاراتزو سرجیو گاریدو، که اغلب در Ya es mediodia ظاهر می شود، از این داستان حمایت کرد و ادعا کرد که این دو سلبریتی حداقل “سه بار در ویلا” با هم ملاقات کردند.

او گفت: “وقتی کارگران رفتند، خواننده با اسکورت خصوصی خود تنها ماند و توسط همیلتون ملاقات شد. علاوه بر این، یکی از رانندگان همیلتون به طور مرتب صحبت های او را با شکیرا در حین نقل و انتقالات می شنود.”

علاوه بر این، او گفت که شکیرا تنها دو بار از محل اقامت انحصاری خود خارج شده است.

گاریدو گفت: “او فقط دو بار بیرون رفته است. یکی برای دیدن Bizarrap و دیگری برای دیدن همیلتون.” بنا بر این بیش از سه بار در هفته یکدیگر را دیده اند.

برچسب ها :

ناموجود