تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۵۲
کد خبر : 9041

ملاقات شبانه تیلور سوئیفت و تراویس کلس خبرساز شد

ملاقات شبانه تیلور سوئیفت و تراویس کلس خبرساز شد

شایعات عاشقانه تراویس کلس و تیلور سوئیفت بعد از اینکه کلس در حال ترک آپارتمان تیلور سوئیفت با لندرور مشکی رنگش دیده شد، داغ تر شد. به گفته صفحه ششم، کلس پس از معاشرت با سوفی ترنر، بلیک لایولی و بریتنی ماهومس به سویفت پیوست و شب را در آپارتمان او گذراند. انتظار می رود

شایعات عاشقانه تراویس کلس و تیلور سوئیفت بعد از اینکه کلس در حال ترک آپارتمان تیلور سوئیفت با لندرور مشکی رنگش دیده شد، داغ تر شد. به گفته صفحه ششم، کلس پس از معاشرت با سوفی ترنر، بلیک لایولی و بریتنی ماهومس به سویفت پیوست و شب را در آپارتمان او گذراند.

انتظار می رود سوئیفت در بازی چیفز مقابل جت حضور داشته باشد

پس از انتشار این خبر مبنی بر اینکه سوئیفت در تماشای بازی های کلس شرکت کرده و در حال معاشرت با مادر کلسه در جایگاه VIP در شهر کانزاس، دیده شد. به نظر می‌ رسید هر اتفاقی که در آن روز رخ داد در فضای آنلاین جای داشت، از کفش‌ هایی که سوئیفت پوشیده بود مد روز بود تا سایر حواشی ها.

به نظر می رسد در رابطه با زوج های پر مخاطب، زمان سختی وجود دارد که به دلیل شغلی که زمان بر است، برقراری روابط به نتیجه برسد، به همین دلیل است که سالی بیکر، متخصص روابط، با میرر صحبت کرد تا سعی کند به آن ها کمک کند تا رابطه آنها به نتیجه برسد.

کارشناس توصیه هایی را برای رابطه با تیلور سوئیفت و تراویس کلس به اشتراک می گذارد

او ادعا می کند که آنها “هر دو در حرفه مربوطه خود در موسیقی و ورزش به اوج شهرت و موفقیت رسیده اند” و اشاره کرد که “از قبل استعداد، اشتیاق و عزم عظیم خود را نشان داده اند”.

او توضیح داد: “با این حال، حفظ یک رابطه سالم در میان فشار ها و خواسته های افراد مشهور می تواند بسیار چالش برانگیز باشد.” نه فقط «تیلور» یا «کلس».

او همچنین اشاره کرد که “وقت گذاشتن برای صمیمیت واقعی و به اشتراک گذاشتن شادی‌ ها و چالش‌ های زندگی بسیار مهم است، حتی زمانی که برنامه‌ های شلوغ این امر را دشوار می‌ کند. تعیین مرزهای سالم در اطراف زندگی عمومی و خصوصی آنها را قادر می‌ سازد تا پیوند خود را تقویت کنند.”

برچسب ها :

ناموجود