تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
کد خبر : 5576

مقایسه زندیا با یک دختر سوئدی در فضای مجازی خبر ساز شد

مقایسه زندیا با یک دختر سوئدی در فضای مجازی خبر ساز شد

زندایا اخیراً به پدیده ای تبدیل شده است، زیرا حرفه بازیگری او واقعاً رونق گرفته است و او همچنین روی جلد مجله مشهور جهان ووگ قرار گرفته است. با این حال، این دختر 26 ساله در رسانه های اجتماعی فعال است زیرا کاربران با عجله او را با زنان زیبای روزمره مقایسه می کنند تا

زندایا اخیراً به پدیده ای تبدیل شده است، زیرا حرفه بازیگری او واقعاً رونق گرفته است و او همچنین روی جلد مجله مشهور جهان ووگ قرار گرفته است.

با این حال، این دختر 26 ساله در رسانه های اجتماعی فعال است زیرا کاربران با عجله او را با زنان زیبای روزمره مقایسه می کنند تا بازیگری را که به عنوان مدل در مجله معروف انتخاب شده است مقایسه کنند.

آخرین تصویر از این دست، زندیا را در صحنه‌ای از یک فیلم، در کنار دختری بلوند در حمل‌ و نقل عمومی، که ظاهراً در سوئد است، نشان می‌دهد.

بسیاری از نظرات در شبکه های اجتماعی این سوال را مطرح می کنند که چرا او تا این حد مورد توجه قرار می گیرد.

علیرغم رگبار نظرات منفی برخی افراد در شبکه های اجتماعی، زندگی شخصی زندیا به نظر می رسد که نسبتاً خوب پیش می رود، همانطور که رابطه او با تام هالند نشان می دهد.

این جفت اغلب با خلق و خوی خوبی در کنار هم دیده می شوند، در لحظات نادری به دلیل هدفشان از حفظ حریم خصوصی در انظار عمومی دیده می شوند.

هالند اخیراً تولد خود را با زندایا جشن گرفت. اخیراً، آنها در کنسرت بیانسه با هم در ورشو، لهستان دیده شدند.

برچسب ها :

ناموجود