تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۰۰
کد خبر : 5413

معشوقه ادعایی ایلان ماسک سکوت خود را می شکند

معشوقه ادعایی ایلان ماسک سکوت خود را می شکند

نیکول شاناهان سرانجام پس از گزارشی از وال استریت ژورنال مبنی بر اینکه او در جولای 2022 با این میلیاردر ( ایلان ماسک) رابطه داشته است، سرانجام در مورد رابطه خود با ایلان ماسک صحبت کرد. نزدیک به یک سال پس از انتشار گزارش اصلی، نیکول 37 ساله سکوت خود را شکست. او رابطه نامشروع

نیکول شاناهان سرانجام پس از گزارشی از وال استریت ژورنال مبنی بر اینکه او در جولای 2022 با این میلیاردر ( ایلان ماسک) رابطه داشته است، سرانجام در مورد رابطه خود با ایلان ماسک صحبت کرد. نزدیک به یک سال پس از انتشار گزارش اصلی، نیکول 37 ساله سکوت خود را شکست. او رابطه نامشروع خود را با ایلان، 52 ساله، در مصاحبه ای با پیپل، که در روز چهارشنبه، 5 جولای منتشر شد و تکذیب کرد.

گزارش اولیه ادعا می کرد که اندکی پس از جدایی نیکول در دسامبر 2021 از همسر سابقش، سرگئی برین، 49 ساله، یکی از بنیانگذاران گوگل، او وارد رابطه بسیار کوتاهی با ایلان شد. هم وکیل و هم مالک توییتر این رابطه را رد کردند، اما WSJ بر گزارش خود ایستاده است. نیکول تکرار کرد که او و ایلان هیچ نوع رابطه فیزیکی یا عاشقانه ای با هم نداشتند.

نیکول در حالی که رابطه‌اش را انکار می‌کرد، اعتراف کرد که با ایلان گفت‌وگو کرده است، که به گفته او درباره فناوری Neuralink بوده است، و او گفت که دوستی نزدیکی در دنیای فناوری و کارآفرینان وجود دارد. «این مکالمه‌ای بود که در مورد زندگی و نحوه ظاهر شدن مردم برای یکدیگر بسیار معنادار بود. رنگ آمیزی با چنین حروف قرمز بزرگ برای آن بسیار ناعادلانه به نظر می رسد. تقریباً این اکوسیستم نسلی وجود دارد و یک جامعه است. شما ایده‌ها را از هم دور می‌کنید و سؤال می‌پرسید.»

نیکول که به تازگی طلاق خود را از سرگئی که از سال 2018 با او ازدواج کرده بود نهایی کرده است. این زوج یک دختر ، 4 ساله دارند. او فاش کرد که پس از انتشار گزارش WSJ، او از این داستان “آسیب دیده” شده است. در حالی که او تفسیرهای مختلف اخبار را می خواند. او گفت که پس از جدایی، عزیزان زیادی داشت که از او حمایت کردند. او گفت: «افراد زیادی اینجا بودند که من قبل از زندگی با سرگئی می‌شناختم و به گونه‌ای کنارم بودند که هرگز تصور نمی‌کردم.»

او همچنین فاش کرد که با جاکوب استرامواسر، معاون رئيس آزمایشگاه لایتنینگ، 39 ساله، ملاقات کرده است و آنها یک “مراسم عشقی” در ساحل برگزار کردند تا تعهد خود را نشان دهند. او گفت: «این یک فرآیند اعتماد به خودم، اعتماد به او، گوش دادن به حرف دخترم و توجه بسیار دقیق به پویایی خانه بوده است،» در حالی که اعتراف کرد که دخترش اولویت اصلی اوست.

برچسب ها :

ناموجود