تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۳۰
کد خبر : 6450

مسی و بکهام در کنار هم سرگرمی های زیادی برای لذت بردن دارند

مسی و بکهام در کنار هم سرگرمی های زیادی برای لذت بردن دارند

مسی و بکهام در کنار هم سرگرمی زیادی دارند. این چهار نفر که از لیونل مسی، آنتونلا روکوزو، دیوید و ویکتوریا بکهام تشکیل شده بودند، هنگامی که برای صرف شام در گکو، یکی از داغ‌ ترین رستوران‌های میامی توقف می‌کردند، دیده شدند. روکوزو یک لباس صورتی روشن پوشیده بود، رنگی که به سرعت تبدیل به

مسی و بکهام در کنار هم سرگرمی زیادی دارند. این چهار نفر که از لیونل مسی، آنتونلا روکوزو، دیوید و ویکتوریا بکهام تشکیل شده بودند، هنگامی که برای صرف شام در گکو، یکی از داغ‌ ترین رستوران‌های میامی توقف می‌کردند، دیده شدند.

روکوزو یک لباس صورتی روشن پوشیده بود، رنگی که به سرعت تبدیل به بزرگترین ترند تابستان امسال شده است. او آن را با کفش های پاشنه بلند ست کرد. مسی شلوار خاکی رنگی پوشیده بود و یک پیراهن طرح دار مشکی دکمه دار که با کفش های ورزشی سفید ست کرده بود.

در مورد خانواده بکهام، آن دو برای این مناسبت از سایه‌ های تیره استفاده کردند، ویکتوریا یک لباس مشکی پوشیده بود که با کفش‌ های پاشنه بلند و دیوید یک شلوار آبی و یک پیراهن دکمه دار به تن داشت.

این شام رابطه رو به رشد بین بکهام و مسی را به نمایش می گذارد و ویکتوریا عکس هایی از گردش آنها را در اوایل روز به اشتراک می گذارد. او یک عکس دسته جمعی را به اشتراک گذاشت که همه آنها و تعداد بیشتری از اعضای تیم اینتر میامی، از جمله سرخیو بوسکتس و شریک زندگی اش، النا گالارا را نشان می داد. ویکتوریا در توضیح نوشت «لا فامیلیا!! بیسوس…».

گکو در حال حاضر یکی از داغ‌ ترین رستوران‌ های میامی است که در چند هفته گذشته میزبان همه افراد مشهور، از جمله تیم اینتر میامی، اوا لونگوریا، جی بالوین، مالوما و غیره است.

برچسب ها :

ناموجود