تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
کد خبر : 12955

مسی تولد 36 سالگی شاهزاده خانم خود را به زیبایی جشن گرفت

مسی تولد 36 سالگی شاهزاده خانم خود را به زیبایی جشن گرفت

موفقیت لیونل مسی به لطف استعداد، نظم و انضباط او و حمایت بی دریغ خانواده اش است. همسر او، آنتونلا روکوزو، از زمانی که آنها در سال 2008 شروع به دوستی کردند، در کنار او بوده است، اما داستان آنها به زمانی که آنها کودک بودند در آرژانتین برمی گردد. او برای سال ها به

موفقیت لیونل مسی به لطف استعداد، نظم و انضباط او و حمایت بی دریغ خانواده اش است. همسر او، آنتونلا روکوزو، از زمانی که آنها در سال 2008 شروع به دوستی کردند، در کنار او بوده است، اما داستان آنها به زمانی که آنها کودک بودند در آرژانتین برمی گردد. او برای سال ها به حفظ شادی و ثبات او کمک کرده است.

آنتونلا نه تنها بزرگترین طرفدار اوست، بلکه مادری مهربان برای سه فرزندشان است: تیاگو، متئو و چیرو. 26 فوریه تولد 36 سالگی اوست و ستاره فوتبال با یک مهمانی و پست شیرین از او تجلیل کرد.

مسی در حساب اینستاگرام خود که در آن 500 میلیون دنبال کننده دارد، پیامی ویژه به آنتونلا برای روز خاص او اختصاص داد. “تولدت مبارک شاهزاده خانم! دوستت دارم» و همسرش را تگ کرد.

لئو و همسرش با چیدمان رنگارنگ بادکنک‌ هایی با رنگ پاستلی با پیام «تولدت مبارک آنتو» با حروف طلایی با شادی در مقابل پس‌ زمینه‌ای ژست گرفتند.

با توجه به اینکه آنتونلا و مسی همه فرزندانشان پسر هستند، او ممکن است مهمانی با تم شاهزاده خانم را برای فرزند درونش انتخاب کرده باشد. به علاوه، او شاهزاده خانم مسی است.

آنتونلا با شلوار جین آبی روشن، جلیقه سفید و صندل هایی با همان تن برای مهمانی خود خیره کننده به نظر می رسید. مسی با شورت و تی شرت خاکستری رنگ لویی ویتون با حال و راحت به نظر می رسید.

این ستاره فوتبال پس از سفر به لس آنجلس برای بازی گلکسی به تازگی از میامی آمده بود.

پست او در عرض 5 ساعت بیش از 7 میلیون لایک به دست آورد و طرفداران نام مستعار او را هجوم آوردند. “بله لئو می گوید پرنسس!

آنتونلا پیام های صمیمانه ای از دوستان بسیاری از جمله ویکتوریا بکهام دریافت کرد که در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. بکهام و همسرش دیوید بکام به گرمی از خانواده آرژانتینی هنگام نقل مکان به میامی استقبال کردند.

برچسب ها :

ناموجود