تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۱۷
کد خبر : 7275

مزاحم شیفته تیلور سوئیفت به دلیل ورود به اقامتگاه او دستگیر شد

مزاحم شیفته تیلور سوئیفت به دلیل ورود به اقامتگاه او دستگیر شد

اخیراً یک حادثه نگران کننده رخ داد که یک مزاحم شیفته ظاهراً موفق شد به اقامتگاه مجلل ترایبکا تیلور سوئیفت دسترسی غیرمجاز پیدا کند. اشلی آربور، یک فرد 43 ساله، به دلایل اشتباهی که روز جمعه پس از ورود غیرمجاز به اقامتگاه مجلل تیلور سوئیفت در شهر نیویورک بازداشت شد، خود را در کانون توجه

اخیراً یک حادثه نگران کننده رخ داد که یک مزاحم شیفته ظاهراً موفق شد به اقامتگاه مجلل ترایبکا تیلور سوئیفت دسترسی غیرمجاز پیدا کند.

اشلی آربور، یک فرد 43 ساله، به دلایل اشتباهی که روز جمعه پس از ورود غیرمجاز به اقامتگاه مجلل تیلور سوئیفت در شهر نیویورک بازداشت شد، خود را در کانون توجه قرار داد. او با اتهامات غیرقانونی روبه رو است که اسناد دادگاه حاکی از دو مورد از این جرم است.

آربور با پیراهن آبی، عینک متمایز ظاهر شد، بدون مزاحمت و حتی مشتاق به اشتراک گذاشتن تجربه خود با The Post پس از محاکمه در دادگاه جنایی منهتن. او به شکلی ظاهراً توهم‌ آمیز، نا امیدی خود را از عدم مواجهه با سوئیفت در بازدید غیر مجاز خود ابراز کرد. آربور بیشتر علاقه خود را به ستاره پاپ نشان داد، که نشان دهنده تمایل او برای ازدواج با او و مشاهده او به عنوان نیروی تثبیت کننده خود بود. او اعتراف کرد که تا کنون فاقد چنین زمینه‌ ای در زندگی‌ اش بوده است.

یک ساکن هوشیار که در همان ساختمان زندگی می کرد، یک وضعیت بالقوه هشدار دهنده را خنثی کرد. آربور تعریف کرد که چگونه زنگ در را بارها به صدا درآورد تا اینکه کسی جواب داد. این ساکن به سرعت آربور را به بیرون هدایت کرد و به او توصیه کرد که منتظر ورود بماند و با موفقیت از تشدید بیشتر وضعیت جلوگیری کرد.

آربور که اهل میشیگان است و ادعا می‌ کند که از آتلانتا با اتوبوس Greyhound سفر کرده است، تمایل خود را به تیلور ابراز کرد. به طرز شگفت انگیزی، او حتی ادعا کرد که قبلاً با سوئیفت رابطه دارد و با جسارت عشق خود را به او ابراز کرد. با این حال، این ادعاها از واقعیت جدا به نظر می رسید.

پس از پیروی از دستور ساکن و بازگشت به ساختمان برای ورود مجدد، آربور به سرعت توسط اداره پلیس نیویورک دستگیر شد و به بازدید غیر مجاز وی پایان داد.

آربور تحسین واقعی خود را برای سوئیفت ابراز کرد و احساسات پرشور خود را به طبیعت پرورش دهنده او نسبت داد و شباهت هایی را بین خود و هنرمند شناسایی کرد. علیرغم اقداماتش، او اصرار داشت که هیچ قصد بدی نسبت به سوئیفت نداشته و به شدت هرگونه تمایل به خشونت را انکار می کرد.

آربور با تأمل در ذهنیت گذشته و حال خود، عزم خود را برای پیگیری عشق بدون تسلیم شدن در برابر پشیمانی ابراز کرد. در حالی که او رفتار غیر متعارف قبلی خود را تصدیق کرد، او همچنان اظهار داشت که اکنون عقل سالمی دارد و قول داد که اعمال خود را تکرار نکند.

آربور بیانیه خود را با سخنان صمیمانه خطاب به سویفت به پایان رساند و به عشق و فداکاری تزلزل ناپذیر خود اظهار داشت. او ابراز تمایل کرد که زندگی خود را برای شادی او و جبران بی‌ احتیاطی‌ های جوانی‌ اش صرف کند.

این حادثه ناراحت کننده تنها آخرین قسمت از یک رشته آشفتگی است که طرفداران پرشور تیلور سویفت را درگیر می کند. اخیراً، گروه بزرگی از حامیان پر شور او هنگام خروج از رستورانی در نیوجرسی، بود و یاد آور چالش‌ های جاری افراد مشهور و تیم‌ های امنیتی آنها بود.

برچسب ها :

ناموجود