تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
کد خبر : 11900

مرد مزاحم شکیرا بر شوهر بودنش برای شکیرا اصرار دارد

مرد مزاحم شکیرا بر شوهر بودنش برای شکیرا اصرار دارد

شکیرا خواننده کلمبیایی در آوریل 2023 پس از جدایی از جرارد پیکه فوتبالیست سابق بارسلونا پس از 11 سال زندگی مشترک به همراه فرزندانش به میامی نقل مکان کرد. مقامات فلوریدا، ایالات متحده، دانیل جان والتیه 56 ساله را به اتهام تعقیب شکیرا در حالی که به قصد ورود به درب خانه او آمده بود،

شکیرا خواننده کلمبیایی در آوریل 2023 پس از جدایی از جرارد پیکه فوتبالیست سابق بارسلونا پس از 11 سال زندگی مشترک به همراه فرزندانش به میامی نقل مکان کرد. مقامات فلوریدا، ایالات متحده، دانیل جان والتیه 56 ساله را به اتهام تعقیب شکیرا در حالی که به قصد ورود به درب خانه او آمده بود، دستگیر کردند. به گفته خودش با این خواننده کلمبیایی رابطه داشته است.

این شوهر ادعایی مدعی شد و در دادگاه تکرار کرد که شکیرا همسر او بوده و او همیشه با او صحبت می‌ کرده است. قاضی پیش از این وثیقه 50 هزار دلاری تعیین کرده بود، اما با اظهار و اصرار متهم مبنی بر اینکه شوهر خواننده است، وثیقه را به 100 هزار دلار افزایش داد.

قاضی همچنین قرار منع تعقیب را امضا نکرد تا او نتواند از طریق شخص دیگری یا شبکه های اجتماعی با شکیرا ارتباط برقرار کند. به جز موارد حضوری که دادگاه لازم است.

بر اساس گزارش پلیس، این مرد مظنون به دلیل انتشارات در رسانه های اجتماعی در مورد خواننده و تحویل شکلات ساخته شده در خانه او بین اواخر دسامبر تا اوایل سال 2024 با اتهام آزار و اذیت روبرو است.

این دستگیری در بعدازظهر روز دوشنبه 8 ژانویه، پس از آن صورت گرفت که مقامات متوجه شدند که این مرد با یک تاکسی به خانه خواننده رسیده است.

برچسب ها :

ناموجود