تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۳۷
کد خبر : 9444

مدونا بعد از شام زبانش را در گوش آل پاچینو کرده است

مدونا بعد از شام زبانش را در گوش آل پاچینو کرده است

مدونا پس از ملاقات با آل پاچینو در دهه 1970، کار عجیبی انجام داده است. آل پاچینو که اکنون 83 سال سن دارد، ادعا می کند که مدونا که اکنون 65 سال دارد، پس از یک شام گروهی با دوستانش در شهر نیویورک، زبانش را در گوش او فرو کرده است. و این موضوع بین

مدونا پس از ملاقات با آل پاچینو در دهه 1970، کار عجیبی انجام داده است. آل پاچینو که اکنون 83 سال سن دارد، ادعا می کند که مدونا که اکنون 65 سال دارد، پس از یک شام گروهی با دوستانش در شهر نیویورک، زبانش را در گوش او فرو کرده است. و این موضوع بین سال‌ های 1978 تا 1979 اتفاق افتاده است. اد ستراکیان، یکی از همکاران آل پاچینو، ظاهراً همه را بعد از شام به خانه می برد، همان زمانی بود که مدونا حرکت خود را انجام داد. بر اساس بیوگرافی گسترده مری گابریل، مدونا: آل پاچینو بعداً به اد گفت، او با جویدن آدامس به شیوه ای «آهسته و عمدی» «توجه به دهانش» را جلب می کرد.

به گفته دختر اد، ویتلی هیل، هم اتاقی سابق مدونا، آل به اد گفته است: «آن دوست شما زبانش را در گوش من فرو کرده است. “وقتی در حال رانندگی به سمت خانه بودیم، او خم شد و زبانش را در گوش من فرو کرد!”. شایان ذکر است که در آن زمان، مدونا هنوز معروف نشده بوده است او هنوز در تلاش بود به عنوان یک رقصنده مدرن حرفه ای برای خود ایجاد کند و در دونات دانکین کار می کرد. آل پاچینو قبلاً در هالیوود بود و در دو فیلم اول پدر خوانده و سرپیکو بازی کرد.

با این حال، آل و مدونا هنوز کاملاً با یکدیگر کار نکرده بودند. آنها در سال 1990، در اوج شهرت مدونا، در فیلم دیک تریسی با هم بازی کردند. این بازیگر نقش پسر بد کاپریس را در مقابل ماهونی بدون نفس مدونا در فیلم نوآر بازی کرد. و مدونا به طور مشهور درگیر یک عاشقانه کوتاه با ستاره فیلم آل پاچینو، بود.

آل و دوست دخترش، نور الفلاح، 29 ساله، در 6 ژوئن صاحب یک نوزاد پسر و چهارمین فرزندش شدند. مدونا اواخر همان ماه به دلیل آنچه “عفونت باکتریایی جدی” توصیف شد، در بیمارستان بستری شد. با این حال، او بهبود یافته است و اکنون در حال آماده شدن برای شروع تور جهانی جشن خود در لندن در روز شنبه، 14 اکتبر است.

برچسب ها :

ناموجود