سلنا گومز را به چند دلیل محبوبیت دارد : تمایل به زیبایی او، و توانایی او در ارائه آهنگ جذاب، و البته مدل موهای شیک و خاص. ما 10 مورد از مدل های مو پر طرفدار از این ستاره پاپ را برای شما جمع آوری کرده ایم.

جذاب ترین مدل های مو سلنا گومز را مرور کنید

1. ساید پونی

در اینجا، تارهای بلند سلنا به دم اسبی کم ارتفاع کشیده می‌شوند که در انتهای آن موج‌هایی وجود دارد.

2. باب شیک

مدل لوب ، مانند آنچه در اینجا دیده می شود. انتهای صاف کمی گرد شده و قسمت مرکزی ظاهری مدرن را حفظ می کند.

3. تاپ نات

یک موی بلند به خوبی با لبه های ضخیم جفت می شود. از یک برس گرد برای استایل مشابه استفاده کنید و به یک ژل سبک وزن تا منافذ آن صاف شود.

4. لوب سرشانه

یک لوب سرشانه به لطف امواج، حجم چتری ها تقویت می شود. برای ایجاد ظاهر مشابه ، موها را با یک اتوی متوسط فر کنید (اتو را در جهات مختلف حرکت دهید تا فرها کمی باز شده به نظر برسند).

5. مدل موی کلاسیک

برای داشتن این ظاهر کلاسیک انتهای یک دم اسبی را دور پایه موها بپیچید.

6. مدل موی بلند و شیک

در حالی که موهای او به طور معمول روی شانه است، گاهی اوقات سلنا آنها را تغییر می دهد. افزودن اکستنشن می‌تواند به طول و حجم کمک کند، و همانطور که در اینجا مشاهده می‌کنید،موج های مو بسیار طبیعی به نظر می‌رسد.

7. بلوند ریشه دار

با این استایل شیک و صاف، ارتعاشات بلوند قوی و جسورانه هستند.

8. قیطان ساده فرانسوی

قیطان ساده فرانسوی، که به پشت کشیده شده است، بهترین انتخاب برای یک ظاهر روزانه است. بعد از اینکه موها را بافتید و حالت را محکم کردید، از  اسپری بافت خشک برای چسبندگی بیشتر استفاده کنید.

9. موج دار ساحلی

به این سبک به عنوان یک نسخه برجسته تر از امواج ساحلی فکر کنید. در اینجا، موج موها با هایلایت های ظریف و درخشش فراوان برجسته می شوند.

10. چتری های کناری براق

چه چیزی زیباتر از یک مو با قسمت کناری بلند صاف شده است؟ این ندل می تواند شما را هم خاص و متمایز جلوه دهد.