تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۴۵
کد خبر : 4317

8 مدل مو کیم کارداشیان که شما را هم خاص می کند

8 مدل مو کیم کارداشیان که شما را هم خاص می کند

نام کیم کارداشیان تقریباً مترادف با همه چیز زیبایی است، به لطف تلاش بسیار موفق این ستاره واقعیت در آرایش و پوست. با این حال، این موهای اوست که تمام توجه ما را به خود جلب کرده است. این نماد استایل به خاطر پوشیدن موهای فوق العاده بلندش (اغلب با استفاده از اکستنشن) معروف است،

نام کیم کارداشیان تقریباً مترادف با همه چیز زیبایی است، به لطف تلاش بسیار موفق این ستاره واقعیت در آرایش و پوست. با این حال، این موهای اوست که تمام توجه ما را به خود جلب کرده است. این نماد استایل به خاطر پوشیدن موهای فوق العاده بلندش (اغلب با استفاده از اکستنشن) معروف است، اما او ظاهر کوتاه‌تری را نیز تجربه کرده است. او همچنین با رنگ‌ها بازی می‌کرد و بین سبزه‌های تیره و بلوند پلاتینی در نوسان بود.

تقریباً هر بار که او بیرون می‌رود، ما یک کار جدید دیگر برای الهام گرفتن داریم. با در نظر گرفتن این موضوع، ما 8 مدل موی جالب را که کیم کارداشیان تاکنون استفاده کرده است، برای ایده گرفتن شماجمع آوری کرده ایم.

جذاب ترین مدل های مو کیم کارداشیان

1. اکستنشن بلوند عسلی

حتی آنهایی که موهای صاف دارند می توانند ظاهر ساحلی کیم را تکرار کنند. فقط اجازه دهید موها در هوا خشک شوند بخش های یک اینچی مو را فر کنید.

2. آپدو کلاسیک

آپدو حتی با کمی بافت در مو همچنان عالی به نظر می رسد. همان مراحل را برای یک آپدو کلاسیک دنبال کنید، با استفاده از گره های موی نامرئی، موها را به صورت کشی که در جای خود پیچیده شده است ببندید، اما با اسپری بافت تمام کنید.

3. بلوند یکپارچه

در این مدل یکپارچه کلاسیک، لایه‌های زیادی را می‌بیند که چهره کیم را در قاب نمایان می کند. و در حالی که موها عمدتاً صاف نگه داشته می شوند، در انتهای آن امواجی وجود دارد.

3. باب پلاتین گرد

در اینجا مدل باب پلاتینی گرد دیده می‌شود، که به طرف شانه‌ها می‌چرخند و کمی به سمت داخل منحنی هستند.

4. باب خیس تا شانه

کیم با ظاهر خیس غریبه نیست، اغلب به این سبک روی می آورد. با این حال او آن را تغییر می دهد. در اینجا، او این استایل را با یک باب بلند تا شانه و یک قسمت کناری کمی می پوشد که به افزایش حجم کمک می کند.

5. لبه براق و صاف

کارداشیان با این که موهایش را از حالت فوق العاده بلند به کوتاه (و دوباره برمی گرداند) بیگانه نیست. ما نسبت به لبه تیغ برش فوق العاده براق او که در پشت کمی کوتاهتر از جلو است، در تصویر بالا میبینیم. ما هرگز نخواهیم فهمید که آرایشگر او چگونه توانست موهایش را صاف کند. با این حال، ما می دانیم که چگونه آن درخشش شدید را تکرار کنیم. مقداری از سرم براق کننده را در انتهای مو های خود اجرا کنید.

6. تاپ نات پیچیده شده

حتی اگر او از فرش قرمز خارج شده باشد و به دنبال یک ظاهر معمولی باشد، موهای کارداشیان تقریبا عالی است . این گره رویی پیچیده‌تر از مدلی آشفته‌ای است که ما می‌توانیم در حین انجام کارها استفاده کنیم.

7. دم اسبی مواج بلند

در تصویر بالا کیم شبیه یک الهه یونانی به نظر می رسد، با لباسی سفید روان، سرآستین های طلایی، آرایش برنزی و دم اسبی مواج بلند که بلافاصله توجه ها را به خود جلب کرد. ما فکر می کنیم که او باید این استایل را خیلی بیشتر استفاده کند.

برچسب ها :

ناموجود