تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۱۵
کد خبر : 4409

10 مدل مو کلویی کارداشیان که به عنوان سبک عمل می کنند

10 مدل مو کلویی کارداشیان که به عنوان سبک عمل می کنند

خواهران کارداشیان و موهایشان پس از بیش از 15 سال پخش در واقعیت شوی خانوادگی خود، تغییرات زیادی را به خود دیده اند. بله، این خانم ها عاشق مدل های موی خوب هستند، بنابراین جای تعجب نیست. کلویی کارداشیان به عنوان یک مدل الهام بخش مو می تواند عمل کند. مطمئناً، ما می دانیم که

خواهران کارداشیان و موهایشان پس از بیش از 15 سال پخش در واقعیت شوی خانوادگی خود، تغییرات زیادی را به خود دیده اند. بله، این خانم ها عاشق مدل های موی خوب هستند، بنابراین جای تعجب نیست. کلویی کارداشیان به عنوان یک مدل الهام بخش مو می تواند عمل کند. مطمئناً، ما می دانیم که او مرتباً کوتاهی موی بلند را انجام می دهد، اما تطبیق پذیری نحوه استفاده از آن مدل مو باعث شده است که هر بار متفاوت به نظر برسد. برش‌ها، رنگ‌ها و استایل‌های او کافی است تا در صورت نیاز به ایده‌هایی برای آرایشگرتان، آن را مرور کنید.

بهترین مدل های موی کلویی کارداشیان تا به امروز

1. چتری

هنگامی که کارداشیان جدیدترین ترکیب رنگی را معرفی کرد، بخش نظرات اینستاگرام او با ایموجی های چشم قلب منفجر شد. او باعث می شود که موی بلندتر از طول ابرو چیزی جز زخم چشم به نظر برسد و یک مورد قوی برای امتحان حاشیه ایجاد می کند.

2. باب اریب

اریب روی این باب بسیار شیک است، اما، جداسازی بیش از حد طرفین چیزی است که واقعاً این ظاهر را دوست داشتنی می کند.

3. آمبره

وقتی به قد رنگ موی آمبهر فکر می کنیم، کارداشیان همیشه به ذهن می رسد. او این ظاهر را خیلی خوب پوشیده است، و اگر به دنبال رنگ ریشه تیره و رنگ با نوک روشن هستید، کپی کردن آن عالی است.

4. فضایی نیمه بالا

آیا به دنبال یک جشنواره موی بی انتها هستید؟ به این تصویر نگاه کنید: فضایی نیمه بالا که در کارداشیان بسیار زیبا به نظر می رسید.

5. فرهای حجیم

ظاهر صاف و صاف همیشه عالی به نظر می رسد، اما ما فکر می کنیم این حجم و اندام طبیعی یکی از بهترین لحظات موی کارداشیان تا به امروز است.

6. صورتی پاستلی

موهای صورتی قطعاً همیشه در کانون توجه بوده اند و این رنگ روشن تر و ملایم تر، حال و هوای بی دردسری در آن ایجاد می کند.

7. فرهای بدون گرما

برای بازسازی یک سرگرمی با الهام از دهه 80، نیازی به داشتن امواج طبیعی ندارید. فرهای بدون گرما را برای شما این مدل را به ارمغان می‌آورد که برای روزها ماندگاری بیشتری دارند و طبیعی به نظر می‌رسند.

8. شینیون بلند بالا

این شینیون بلند کاملاً گره‌دار با زمزمه‌های قاب‌بندی صورت کامل می‌شود که آن را براق می‌کند اما شکل آن را کم نمی‌کند.

9. دم اسبی

قبل از جمع کردن بقیه موها در کنار هم، ناحیه خط مو را به شکل دم اسبی کوچک‌تر درآورید، می‌تواند به شما کمک کند هنگام ایجاد استایلی مانند مدلی که کارداشیان در اینجا می‌پوشد، کنترل بیشتری داشته باشید.

10. باب با برش صاف

یافتن اسپری مناسب بافت موی خشک برای موهای شما می تواند تاثیر زیادی در این روند داشته باشد. این مدل موی کلویی کارداشیان را ببینید چگونه بر روی یک باب برش صاف به نظر می رسند، و شما می توانید با اسپری بافت دار به ظاهری مشابه برسید.

برچسب ها :

ناموجود