تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴
کد خبر : 10253

دوآ لیپا با مدل موی قرمز آتشین شکیرا تحسین برانگیز شد

دوآ لیپا با مدل موی قرمز آتشین شکیرا تحسین برانگیز شد

روزی روزگاری، شکیرا با موهای قرمز آتشین خیره کننده خود، هم در سال 1999 در جریان اجرای MTV Unplugged خود و هم در سال 2022 که آلبوم Greatest Hits خود را منتشر کرد، جهان را مجذوب خود کرد. این خواننده کلمبیایی در آن زمان قیطان های جلویی را نیز به مدل موهای خود اضافه کرد

روزی روزگاری، شکیرا با موهای قرمز آتشین خیره کننده خود، هم در سال 1999 در جریان اجرای MTV Unplugged خود و هم در سال 2022 که آلبوم Greatest Hits خود را منتشر کرد، جهان را مجذوب خود کرد. این خواننده کلمبیایی در آن زمان قیطان های جلویی را نیز به مدل موهای خود اضافه کرد و یکی از نمادین ترین دوران او را رقم زد.

و با دوران موسیقی جدید دوآ لیپا، به نظر می رسد که این هنرمند موهای قرمز آتشین شکیرا را از دهه 90 باز می گرداند، و همچنین مدل موهایی که زمانی شکیرا می پوشید. دوآ در حالی که در لندن بود با یک کت سفید کرکی بیرون آمد و موهای قرمز و آرایش تند خود را پیش از انتشار تک آهنگ مورد انتظارش «Houdini.» به نمایش گذاشت.

دوآ این تیپ را با شلوار جین و تاپ مشکی ست کرد، کیفی به رنگ قرمز شرابی به همراه داشت و چکمه های همسان پوشیده بود و برای دوربین های بیرون از هتلش لبخند می زد. شکیرا قبلاً موهای قرمز خود را در سال 2021 بازسازی کرده بود و طرفدارانش را نسبت به دوران موسیقی خود نوستالژیک کرده بود، موهایش را قرمز توت فرنگی کرد و عکس هایی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

با این حال، دوآ کار باور نکردنی را در نشان دادن همان رنگ قرمز، با قیطان های جلویی عالی و ظاهری مشابه انجام داد. هنوز مشخص نیست که آیا خواننده طرفدار خواننده کلمبیایی است یا از مدل موهای او الهام گرفته است، اما یک چیز مسلم است، این دو هنرمند هر دو در دوره های موسیقی مربوطه خود خیره کننده به نظر می رسیدند.

تک‌آهنگ جدید دوآ به نام هودینی در 9 نوامبر منتشر می‌ شود، این خواننده قبلاً تأیید کرده است که با کوین پارکر از Tame Impala همکاری کرده است و طرفداران هیجان خود را در مورد صدا و تصاویر جدید به اشتراک می‌ گذارند.

برچسب ها :

ناموجود