تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
کد خبر : 11200

مدل موی بیانسه یک تغییر جذاب برای زمستان امسال خواهد بود

مدل موی بیانسه یک تغییر جذاب برای زمستان امسال خواهد بود

به جرات می توان گفت که سال 2023 سال بیانسه بوده است. به لطف رنسانس و تور، فیلم و شبکه‌ های اجتماعی متعاقب آن، طرفداران بیش از هر زمان دیگری عاشق این نماد شده‌ اند. در آخر هفته، بیانسه تعئادی عکس اینستاگرامی منتشر کرد که آخرین ظاهر شیک خود را به نمایش گذاشت و نگاهی

به جرات می توان گفت که سال 2023 سال بیانسه بوده است. به لطف رنسانس و تور، فیلم و شبکه‌ های اجتماعی متعاقب آن، طرفداران بیش از هر زمان دیگری عاشق این نماد شده‌ اند. در آخر هفته، بیانسه تعئادی عکس اینستاگرامی منتشر کرد که آخرین ظاهر شیک خود را به نمایش گذاشت و نگاهی به مدل موی کاملاً جدیدی را نشان داد.

همراه با یک کت و شلوار خطی کاملا خاکستری که به موهای بلوند نقره‌ای او جذابیت بیشتری بخشید.

تغییر رنگ اخیر از قبل ظاهر او را تغییر داده است و لایه های برجسته کمی حس دهه 90 را به او بخشیده و تمام توجه را روی چهره او قرار داده است. از ریشه تا انتها، رشته‌ های موی اطراف صورت او یک «U» کشیده را تشکیل می‌ داد که به جلوی موهایش حالتی دائمی می‌ داد.

با توجه به اینکه موهای بیانسه مثل همیشه بلند به نظر می رسد، ممکن است تغییر بزرگی به نظر نرسد. با این حال، در طول چندین سال و ده‌ ها رنگ بلوند، ستاره معمولا موهای خود را در طول یکسان نگه می‌ دارد با حداقل لایه‌ ها، باریک شدن یا قاب‌ بندی صورت. اگر چه او همیشه بدون توجه به هر اتفاقی خیره کننده به نظر می رسد، باید گفت که این تغییر او را جذاب تر کرده است.

او ظاهر را با برخی از اکسسوری ها به پایان رساند. او دو چوکر الماس دور گردنش داشت که با کت و شلوار بدلیجات و عینک آفتابی نقره ای و تمام رنگ کروم او مطابقت داشت.

برچسب ها :

ناموجود