تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
کد خبر : 11646

مجسمه شکیرا که نشان دهنده رقص شکم اوست رونمایی شد

مجسمه شکیرا که نشان دهنده رقص شکم اوست رونمایی شد

شکیرا همیشه غرور خود را برای زادگاهش بارانکیلا در کلمبیا ابراز کرده است و شادی زیادی را برای هموطنان کلمبیایی خود به ارمغان آورده است. در حرکتی دلگرم کننده، شهر او را با یک مجسمه برنزی 21.3 فوتی (6.50 متری) تجلیل کرده است. طی مراسمی ویژه، این مجسمه در 26 دسامبر با حضور پدر و

شکیرا همیشه غرور خود را برای زادگاهش بارانکیلا در کلمبیا ابراز کرده است و شادی زیادی را برای هموطنان کلمبیایی خود به ارمغان آورده است. در حرکتی دلگرم کننده، شهر او را با یک مجسمه برنزی 21.3 فوتی (6.50 متری) تجلیل کرده است.

طی مراسمی ویژه، این مجسمه در 26 دسامبر با حضور پدر و مادر شکیرا، آقای ویلیام مبارک و خانم نیدیا ریپول، رونمایی شد.

مجسمه این نماد کلمبیایی، در ملکون دل ریو در شهر معروف «پایتخت اقیانوس اطلس» قرار دارد. این مجسمه که شش تن وزن دارد، با لوحی همراه است که حرفه این خواننده و فعالیت های بشر دوستانه او را تعالی می بخشد.

این مجسمه نمادی از رقص شکم نمادین شکیرا است که نمادی از امواج دریا و رودخانه است. این مجسمه توسط هنرمندی به نام یینو مارکز در محله لاپاز و با حمایت دانشجویان و فارغ التحصیلان مدرسه هنر منطقه ساخته شده است.

شکیرا عکس هایی از پدر و مادرش به اشتراک گذاشت که به نظر می رسید روحیه خوبی دارند. والدین شکیرا به نمایندگی از او در این مراسم، مجسمه‌ ای را رونمایی کردند که نمادی از غرور ساکنان بارانکیلا نسبت به خواننده و کمک‌ های او به جهان است. برادران خواننده نیز همانطور که خود شکیرا تأیید کرد در این مراسم شرکت کردند.

برچسب ها :

ناموجود