تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
کد خبر : 12193

مدل ایرینا شایک عشقی به قهرمان فرمول 1 لوئیس همیلتون ندارد

مدل ایرینا شایک عشقی به قهرمان فرمول 1 لوئیس همیلتون ندارد

شایعات مربوط به مثلث عشقی شامل لوئیس همیلتون، تام برادی، و ایرینا شایک در حال چرخش است، به خصوص از زمانی که همیلتون و شایک در یک ساختمان آپارتمانی در محله ترایبکا نیویورک با هم دیده شدند. با این حال، یک منبع نزدیک به شایک این شایعات را رد کرده و تاکید کرده که او

شایعات مربوط به مثلث عشقی شامل لوئیس همیلتون، تام برادی، و ایرینا شایک در حال چرخش است، به خصوص از زمانی که همیلتون و شایک در یک ساختمان آپارتمانی در محله ترایبکا نیویورک با هم دیده شدند. با این حال، یک منبع نزدیک به شایک این شایعات را رد کرده و تاکید کرده که او و همیلتون فقط دوستان خوبی هستند. این منبع توضیح داد: همیلتون و شایک سالهاست که با هم دوست هستند! هیچ اتفاقی نمی افتد.

گمانه زنی ها در مورد رابطه عاشقانه بین شایک و همیلتون پس از عکاسی با هم در پاریس شروع شد، مدت کوتاهی پس از اینکه شایک مدتی را با همیلتون در نیویورک گذراند. با وجود هیاهو، منبع نزدیک به شایک با خنده از این ارتباط گفت: “او همیشه از او حمایت می کند. آنها حداقل 13 سال است که با هم دوست هستند. هیچ اتفاقی بین ایرینا و لوئیس نیست.”

در حالی که همیلتون برای برادی ابراز تحسین کرده و او را یکی از الهام‌ بخش‌ هایش برای ادامه مسابقه تا 40 سالگی می‌ داند، به نظر می‌ رسد که برادی در حال حاضر به دنبال چیز جدی نیست. علیرغم ارتباط با شایک، یک منبع فاش کرد که برادی پس از طلاق از از این سوپر مدل در زمین بازی سرگرم است.

بردی و شایک بارها با هم دیده شده‌اند و از همراهی یکدیگر در مکان‌ های مختلف لذت می‌ برند.

پویایی بین این سه فرد سر شناس باعث گمانه زنی ها و شایعات شده است، اما به نظر می رسد واقعیت با شایعات کاملاً متفاوت است. با وجود نزدیکی و ارتباطات مشترک، به نظر می رسد که شایک و همیلتون فقط دوستان صمیمی هستند.

ماهیت گاه به گاه تعاملات آنها و تأکید بر دوستی بیش از عشق، تصویری از گروهی از افراد را ترسیم می کند که زندگی شخصی خود را در معرض دید عموم قرار می دهند. همانطور که شایعات به چرخش ادامه می دهند، واضح است که این سه به سادگی زندگی خود را می گذرانند و از همراهی یکدیگر لذت می برند.

برچسب ها :

ناموجود